photo of پارتیشن اداری پارتیشن اداری ورک وود
فروش، نصب، پارتیشن اداری
Valiasr
Tehran , Tehran , 31356-254144 Iran
+989352589150
قیمت پارتیشن اداری,هزینه پارتیشن دوجداره,قیمت پارتیشن شیشه ای,قیمت پارتیشن ام دی اف,قیمت پارتیشن تک جداره,قیمت پارتیشن دو جداره,هزینه پارتیشن تک جداره

قیمت پارتیشن اداری به چه مواردی بستگی دارد؟

  • 1397/5/1
  • 632 نفر
  • 1/5/1397 20/3/1398

پارتیشن  اداری بر اساس سانتیمتر اجرا شده، متریال مصرفی و هزینه های پرسنلی کاملا منصفانه قیمت گذاری می گردد.

پارتیشن  اداری بر اساس سانتیمتر اجرا شده، متریال مصرفی و هزینه های پرسنلی کاملا منصفانه قیمت گذاری می گردد. گذشته از شیوه محاسبه قیمت انواع پارتیشن، ارزش معماری هر نوع از پارتیشن می بایست تعیین کننده قیمت پارتیشن های اداری و پارتیشن ام دی اف باشد و این بدین معنی است که قیمت پایین محصول در برخی برندها شاید نتواند کاربری مورد نیاز ما را برآورده سازد. همانگونه که قیمت بالای محصول غیر منطقی است
نمیتوان دو نوع محصول با قابلیتهای متفاوت را فقط بر اساس قیمت با یکدیگر مقایسه کرد. در طراحی دکوراسیون اداری و پارتیشن اداری، ما ملزم به داشتن استانداردهای دکوراتیو، معماری و کاربردی هستیم. چرا که مشتریان این استانداردها را از محیط کاری ما میخواهند.
موارد زیادی در قیمت گذاری پارتیشن دخیل هستند که می توان به تعدادی از مهمترین آنها اشاره کرد تا درخواست کنندگان محترم این محصول با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب پارتیشن موردنیاز خود تصمیم بگیرند. 

زمان تولید و نصب:

از مهمترین نکات در قیمت گذاری پارتیشن بندی ،مدت زمان مورد نیاز برای تولید و نصب محصول می باشد. این زمان بندی فقط و فقط با بهره گیری ازچندین نیروی متخصص به همراه به کارگیری ماشین آلات روز دنیا قابل کنترل و کم شدن می باشد .برای درک بهتر این موضوع در نظر بگیریم هر گروهی که برای پارتیشن بندی محیط کار خود برنامه ریزی می کند، نیاز به تسریع در اجرای پارتیشن بندی و تجهیز فضا به عنوان بستر اصلی کار آن مجموعه دارد .کنترل و تسریع زمان بندی و تجهیز این بستر کار نیاز به استفاده از نیروی مجرب دارد که تامین این نیروی انسانی نیازمند هزینه می باشد. تهیه ماشین آلات هم به نوبه خود از این قاعده مستثنی نخواهد بود. حال اگر این اجرا در زمان بلندتری اتفاق بیفتد موجب به تعویق افتادن برنامه ها و نیز بازده های مالی آن مجموعه خواهد بود و جالب تر این که تفاوت قیمت پارتیشن ارزان با عناوین مختلف در داخل مجموعه مشمول هزینه خواهد شد.

کیفیت در اجرا

نکات بسیار زیادی درکیفیت اجرای این محصولات نقش دارد که با برآورد قیمت پارتیشن ارتباط مستقیم دارد. از مهمترین آنها می توان به نوع ام دی اف در پارتیشن های ام دی اف اشاره کرد. بعضی از تولیدکنندگان با استفاده از ام دی اف خارجی قیمت این محصول را بالاتر برده حال با توجه به این مسئله که تولیدکنندگان خارجی ام دی اف برای سهولت در حمل و نقل از دانسیته آن کم می کنند. نکته مهم دیگر استفاده از اتصالات درست و تفکر به قابلیت جابجایی محصول است. برای هر مجموعه ای ممکن است تغییراتی هر چند کوچک لازم باشد تا موجبات استفاده بهینه از فضای خود را فراهم آورد. این تغییرات نباید به تعویض کل پارتیشن بندی فضا منجر شود. همانطور که دیدیم استفاده صحیح از مواد اولیه در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد.

اجرای کامل:

اجرای کامل و صحیح پارتیشن از نکات بسیار تاثیرگذار در قیمت این محصول می باشد. هر نوع محصولی را می توان با کسر قسمت هایی از آن به قیمت کمتری عرضه کرد ولی اگر نیاز به این قطعات نبود پس چرا از ابتدا در طراحی منظور گردیده؟ مثلاً وجود پرده در پارتیشن های اداری دو جداره ! ومهمتر قسمت پایه یا به اصطلاح پاخور که یکی از اصلی ترین قسمت های یک پارتیشن محسوب می گردد که اگر بخواهیم پارتیشن را یک ساختمان در نظر بگیریم پاخور حکم فونداسیون و پی یک ساختمان را دارد و متاسفانه برخی برای پایین آوردن قیمت ها اقدام به حذف قسمت های مهم پارتیشن می نمایند.

قیمت  پارتیشن اداری

در سال ۹۷ به خصوص در نیمه دوم سال ما شاهد افزایش نرخ ارز بوده ایم، که این مسئاله بصورت جدی بروی هزینه های تولید پارتیشن و دیگر محصولات اداری تاثیر گذاشته است و نمیتوان کتمان کرد که هزینه های متریالی این محصول نزدیک به دو نیم برابر افزایش پیدا کرده است لذا خریداران شاهد  افزایش بالایی در قیمت پارتیشن و سایر تجهیزات اداری هستند.
در اینجا لازم است ما به چند سوال ساده پاسخ دهیم.

۱.آیا تا بحال محصولی را چه پارتیشن اداری و یا هر محصول دیگری را فقط به دلیل قیمت ارزان خریداری کرده اید که کارایی لازم را نداشته باشد و فقط به دلیل ارزان بودن مورد انتخاب شما بوده باشد؟

وایا حاظر هستید دفتر اداری خود را با متریال و محصولات فقط ارزان و ناکارآمد تجهیز کنید و محل کار خود را پر از محصولات ارزان و ناکارآمد پر کنید؟
در پاسخگویی به این سوال به صراحت میتوانیم بگوییم که معمولا برای انتخاب محصول غیر مصرف روزانه مانند فرنیچر اداری و پارتیشن طبعا ما فقط بخاطر ارزان بودن آنها را انتخاب نمکنیم چرا که اگر چنین کاری کنیم در بسیاری از موارد مارا به هزینه مجدد وا می دارد . ما مجبور به خرید مجدد محصولی خواهیم بود که کیفیت لازم را داشته باشد . لذا قیمت یکی از آیتم های انتخابی ما می باشد حال آنکه خوشبختانه توانسته ایم با ارائه قیمت بسیار مناسب برای محصولات با کیفیت سفارشی گزینه ای بسیار مناسب برای کار فرمایان و مشتریان باشیم. 

۲:آیا اگر محصولی را به دلیل قیمت ارزان که خریداری کرده ایم کاملا نیاز ما را پاسخگو بوده است و دوام و کیفیت کافی را داشت؟ 

این شرکت را شاید بتوان جزو معدود کارخانه هایی دانست که همواره در ترازقیمت و کیفیت ، کفه کیفیت محصولات بسیار سنگینتر از قیمت بوده و همیشه با ارائه محصولات با کیفیت مشتریان خود را در هر خرید، مشتری واقعی کرده و رضایت کامل آنها را فراهم آورده است. ممکن است در بازار محصولاتی از قبیل پارتیشن اداری و مبلمان و فرنیچر اداری با قیمت پایین تر از محصولات ما موجود باشد ولیکن اگر محصولات با سنجش کیفیت متریال مصرفی و شیوه تولید ونصب سنجیده شود متوجه میشویم که قیمت گذاری محصولات ما بسیار مناسب و به نفع مشتری انجام گرفته است . 

۳:آیا در انتخاب اجزای دکوراسیون و لوازم، تمایزی برای لوازم مورد مصرف در محل کار قائل هستیم؟ 

پر واضح است که ما برای انتخاب محصول برای دفاتر کاری بایستی بیشتر به کیفیت اهمیت دهیم چرا که تردد و مورد استفاده با سلایق مختلف در دفاتر و محلهای کار بسیار بیشتر بوده و محصولات انتخابی بایستی از دوام تجاری برخوردار باشد تا بتوان سالها از آن بهره گرفت. که مارا به هزینه مجدد برای خرید محصولات بی کیفیت وا ندارد . 

۴:آیا کیفیت محصول انتخابی ما بروی راندمان کاری و تبلیغات کارمان تاثیر دارد؟ 

در پاسخ به سوال فوق بایستی بگوییم که یکی از ابزار برندینگ که همانا تاثیر گذاری در بازار و ایجاد یک جذابیت انحصاری برای هر فعالیت اقتصادی است همانا دکوراسیون اداری و الگوی طراحی محیطی در محل های هر شرکت میباشد .امروزه با درک بیشتر از تاثیرات محیطی بروی عملکرد و کارایی فردی انتخاب هر رنگ و فرم با وسواس و حساسیت صورت میگیرد چرا که از تاثیرات دکوراسیون و تمامی اجزای محیط بروی کارایی فردی و رضایتمندی شغلی مطلع هستیم

۵:ایا قبل از اقدام  به تغییرات دکوراسیون و طرح و پارتیشن بندی محل کارخود اهداف مشخصی برای  این تغییرات در نظر گرفته اید؟ 

امروزه با هزینه های  بالای  تغییرات معماری و دکوراسیون  لزوم آگاهی از اهدافی که ما را  ترغیب به انجام این تغییرات میکند . بسیار مهم است .چرا که  هر جزء از دکوراسیون و مبلمان اداری و تیغه چینی  محیط کاری خواسته و یا نا خواسته در خدمت هدف کاری ما بوده است لذا تصمیم برای حذف ویا تغییر هر جزء از اجزای تشکیل دهنده ی دکوراسیون فضای اداری میتواند تاثیری مستقیم بر کیفیت و روند کاری ما داشته باشد البته باید مد نظر داشت که همیشه همه اجزای اداری  تاثیر مثبت بروی روند کاری نداشته و ممکن است  وجود بعضی از آنها  بزرگی در یک روند و یا روند کلی محل کار ما باشد.بنابراین بایستی تقسیم بندی و پارتیشن بندی محل کار را بدقت بررسی کرد تا بتوان کاملا هماهنگ ودر خدمت  روند کاری بهترین و کارآمد ترین تیغه چینی را بکار گرفت  و همچنین  بایستی با احاطه کامل به اهداف کاری روزانه شرکتمان و همچنین تاثیر گذاری مورد نظر بروی مراجعین و پرسنل  داخلی  مناسبترین اجزای اداری اعم از میز های کاری و سایر اجزا را بکار گرفت لذا ما بایستی همیشه بیاد داشته باشیم که در محیط کاری اهداف و روند کاری اولویت داشته و تمامی تصمیمات  بایستی در خدمت بالا بردن کیفیت کار جاریمان باشد.

۶:آیا میتوان پارتیشن اداری را بدون تعطیلی دفتر  و محل فعالیت نصب کرد ؟ 

شاید یکی از مهمترین مشکلات تغییر دکوراسیون اداری و بخصوص پارتیشن بندی اداری این است که در اغلب موارد کارفرما مجبور به تعطیلی محل کار خود برای مدتی میشود و این مساله آسیب مالی و اعتباری به صاحبان مشاغل مختلف میشود چرا که با تعطیلی هر محیط کار فعالیت جاری آن محل  برای مدتی انجام نگرفته و در نتیجه علاوه بر اینکه درآمدی برای آن مدت ایجاد نخواهد شد مضاف بر ان شاید اسیبهایی ناشی از تعطیلی محل برای آینده خواهد داشت لذا یکی از مراحل انتخاب شرکت ، بررسی تعهد زمانی آن شرکت تولید کننده محصول میباشد .بسادگی میتوان گفت که اگر ارزانترین محصول اجرایی بدون در نظر گرفتن تعهد زمانی  تهیه شود میتواند تبدیل به گرانترین خرید ما گردد چرا که با عدم تعهد زمانی و عدم تحویل در زمان مقرر روزانه به کار و فعالیت ما خسارت وارد نموده و در تیجه آن محصول برایمان بسیار گرانتر تمام میشود.
یکی دیگر از آیتمهایی که  ما را از تغییر و بهینه سازی دکوراسیون و پارتیشن اداری باز میدارد این است که ما نمیخواهیم محل کارمان را برای مدتی تعطیل کینم .برای این منظور این شرکت با بهره گیری از تواید مدولار میتواند عمده کار اجرایی را در کارخانه انجام داده و پارتیشن را در لتهای پیش ساخته درمحل نصب نماید  در این صورت هم در زمان اجرا بسیار صرفه جویی میشود و هم محل نصب درگیر صداهای کارگاهی و گردو غبار بسیار کمتری میگردد و البته تلاش میشود که زمان اجرا و نصب نیز کمترین تداخل را با ساعات کاری داشته باشد.

نگاه اجمالی به قیمت پارتیشن اداری 

قیمت پارتیشن های اداری  کاملا بر اساس متریال مصرفی، هزینه های پرسنلی و سانتیمتر اجرا یی محاسبه می گردد. همچنین با توجه به توانایی های این شرکت در جهت واردات انبوه متریال مورد استفاده در ساخت پارتیشن، قیمت انواع پارتیشن و همچنین قیمت مبلمان اداری، قیمت فرنیچر اداری و کلیه اجزای دکوراسیون اداری با کمترین حاشیه سود تعیین می گردد.
در صورتی که در اکثر کارخانه ها قیمت پارتیشن بر اساس پک کلی و ابعاد متره بر یک محاسبه می گردد. این بدین معنی است که ابعاد کمتر از یک متر نیز یک متر محاسبه شده و این نوع اندازه گیری قیمت محصول را بیشتر از ۱۵ % افزایش داده و هزینه مضاعف بر کارفرما تحمیل می نماید. 
شایان ذکر است که هزینه درب های پارتیشنی پازل ستاپ نیز بر مبنای قیمت پارتیشن محاسبه شده و فقط مبلغی برای یراق آلات مورد استفاده در درب ها به آن اضافه می شود. 

گذشته از شیوه محاسبه قیمت، ارزش معماری هر محصول میبایست در قیمت تعیین کننده باشد. این بدین معنی است که صرفا پایین بودن قیمت یک محصول، تضمینی بر برآورده کردن نیازهای ما ندارد. همان طور که قیمت بالا نمی تواند ۱۰۰ درصد تضمین کننده باشد. در برخی موارد شاید قیمت بالا دلایل فنی داشته و از این رو نمی توان ۲ محصول با قابلیت های متفاوت فنی را فقط بر اساس قیمت با یکدیگر مقایسه کنیم. در طراحی اداری و محصولات اداری، ما ملزم به داشتن استانداردهای ارتباطی، دکوراتیو، معماری و کاربردی هستیم . چرا که افراد این استانداردها را از محیط کاری خود می خواهند. همواره باید مد نظر داشت که محیط کاری متعلق به افراد است و ما ملزم به فراهم کردن محیطی قابل قبول برای آنها هستیم. استفاده از متریال و پارتیشن های غیر استاندارد در اغلب موارد شرکت ها را دچار مشکل کرده و در نهایت کاربری مورد نیازشان ایجاد نمی شود. انتخاب محصولی استاندارد و با قیمتی مناسب، می تواند ما را در ایجاد محیطی استاندارد و مناسب یاری رساند. 

پارتیشن اداری ارزان

برای برخی افراد همواره قیمت پارتیشن اداری یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب محصول مورد نظرشان است. این موضوع دور از ذهن نیست و قائدتا هرکسی تمایل دارد که با کمترین هزینه بالاترین محصول را به دست بیاورد و بهترین کارایی را نیز داشته باشد. 

در رابطه با پارتیشن‌های اداری نیز خریداران مایل هستند که پارتیشن ارزان قیمتی را خریداری کنند. با کمی گشت و گذار در وبسایت متوجه خواهید شد که ما پارتیشن‌های اداری گوناگونی را اعم از دوجداره، شیشه‌ای، تک جداره و... عرضه می‌کنیم که با توجه به نوع کیفیت محصول و خدمات، در برابر هم‌نظیرانشان بسیار خیره‌کننده هستند. بنابراین توصیه‌ی ما به عنوان افرادی که سال‌هاست در زمینه‌ی پارتیشن‌های اداری فعالیت می‌کنند این است که برای رسیدن به کارایی بالای محیط خود، ابتدا نگاهی به انواع پارتیشن‌های اداری بیندازید سپس با کارشناسان ما تماس گرفته و ویژگی‌های فضایتان را در میان بگذارید. در نهایت مطمئن‌ باشید که تیم تخصصی ما با توجه به پروژه‌ی شما بهترین پارتیشن با برترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه می‌کند. 

پارتیشن اداری دست دوم یا نو ؟

اگر شما هم فضایی در اختیار دارید که با پارتیشن‌بندی کارایی بالاتری پیدا می‌کند، همین حالا برای خرید پارتیشن اقدام کنید زیرا اوضاع اقتصادی ناپایدار باعث نوسان قیمت‌ها می‌شود و هرچه زودتر اقدام کنید، به نفع شما خواهد بود. در این میان برخی پیشنهاد می‌کنند که به جای خرید پارتیشن‌های اداری نو از پارتیشن‌های دست دوم استفاده کنید تا از نظر اقتصادی صرفه‌جویی کرده باشید. در این‌باره باید بگوییم که این کار کاملا به ضرر خریدار تمام خواهد شد زیرا این روزها با پیشرفت تکنولوژی برای هر نوع فضایی پارتیشن خاصی طراحی شده و تولید می‌گردد. 
خریداران پارتیشن‌های دست دوم باید بدانند که خرید پارتیشن‌های دست دوم سبب می‌شود تا هزینه‌های گزافی را برای نصب و همسان سازی پارتیشن با محیط مورد نظر متقبل شوند و در نهایت نیز پارتیشن کارایی مفید خود را نخواهد داشت. کارشناسان توصیه می‌کنند که به جای پرداخت هزینه‌های متفرقه و زاید از همان ابتدا با متخصصان این حوزه تماس بگیرید و بر اساس بودجه و شرایط بنای خود اقدام به خرید پارتیشن کنید. 
خوشبختانه گروه ما انواع مختلفی از پارتیشن‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و با تضمین کیفیت و ضمانت پس از فروش می‌توانید با خیالی آسوده پارتیشن مناسب خود را خریداری کرده و از افرادی متخصص برای نصب آنها استفاده کنید. از یاد نبرید که کارشناسان ما همواره پاسخ‌گوی سوالات شما هستند.
بدلیل اینکه هزینه های پروژه های بزرگ در حجم های بالاتر سرشکن می شود. لذا قیمت پارتیشن برای متراژهای بیشتر با تخفیف خاصی محاسبه می گردد. بنابراین قیمت محصولات ما برای میزان بالاتری از پروژه پایین تر می آید. البته بایستی مد نظر داشت که میزان اختلاف قیمت برای پروژه های بزرگ و کوچک این طور نیست که به یکباره تغییر عمده کند، ولی این تغییر در پروژه های بزرگ به سبب حجم بالا قابل توجه می باشد.

در بازار امروز پارتیشن دوجداره معمولی از ام دی اف خام بدون روکش در استراکچر استفاده شده است که این امر از طول عمر پارتیشن بشدت کاسته و این در حالی است که قیمت پارتیشن های دوجداره ام دی اف با ۵ لایه اجرایی ام دی اف استاندارد با رو کش ملامینه نیز در همان حدود است. گارانتی و ضمانت نامه بلند مدت، خدمات ویژه طراحی و اجرای دقیق و اتصالات داخلی از جمله مشخصات غیر قابل رقابت پارتیشن های گروه ما می باشد.

قیمت پارتیشن دو جداره ام دی اف های گلاس

انواع پارتیشن های دوجداره ام دی اف دارای سیستم تولیدی ۵ لایه بوده و تمامی آنها با استراکچر یکسان و ۳ لایه تولید می شود .در مدلهای های تک لایه پانل های آنها از متریال ممتاز استفاده می گردد.
قیمت پارتیشن دوجداره های گلاس صرفا اختلاف متریال بوده و قیمت پایه و اولیه همان قیمت پارتیشن های اداری استاندارد می باشد. 

 قیمت پارتیشن شیشه ای آلومینیوم استیل با شیشه دو جداره آگوستیک

قیمت پارتیشن شیشه ای آگوستیک آلومینیوم استیل همانطور که اشاره شد هم قیمت  مدل غیر آگوستیک آن  است و این در حالیست که این پارتیشن دارای مقطع بسیار ظریفی بوده و علاوه بر زیبایی ظاهری دارای کارایی و قابلیت آگوستیک بسیار بالایی است.

نگاهی به قیمت پارتیشن دو جداره و  تک جداره در بازار 

در بررسی قیمت پارتیشن تکجداره در بازارمتوجه میشویم که این پارتیشن از دیربازدر بازار بوده و به نام پارتیشن های هشت پر مدت زیادی بازار را تغذیه کرده است این پارتیشن دارای فریم آلومینیوم بازیافتی بوده و  تولید کنندگان این پارتیشن ها برای کاستن از قیمت محصول همه ترفندهای لازم را بکار گرفته اند البته پارتیشن هشتپر تکجداره به عنوان محصولی بسیار ارزان کاملا قابل استفاده بوده و نیاز اولیه شرکتها را برای دیوایدری بسیار اقتصادی و ارزان مرتفع میسازد و شاید بتوان گفت ارزانترین پارتیشن موجود در بازار را میتوان پارتیشن تکجداره هشتپر نام برد .

آشنایی با قیمت متریال تشکیل دهنده پارتیشن و فرنیچر

پارتیشن اداری در طرحها و اشکال مختلفی ارائه میگرد د البته تفاوت در طراحی پارتیشن خیلی قیمت آن را تغییرات زیادی نمی دهد ولیکن چگونگی متریال است که قیمت پارتیشن اداری را متفاوت میکند چرا که بکار گیری هر متریال هزینه مخصوص به خود را داشته و هزینه تولید را مشخص مینماید که در نهایت قیمت تمام شده و قیمت محصول را تعیین خواهد کرد.

پارتیشن اداری تک جداره

آنچه باید در مورد پارتیشن اداری تک جداره بدانید

پارتیشن های اداری تک جداره از نوع شیشه ای هستند. این نوع پارتیشن ها در ابعاد کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف می باشند.
پارتیشن های اداری دو جداره,خرید پارتیشن اداری دوجداره,قیمت پارتیشن دوجداره

راهنمایی جهت خرید پارتیشن های اداری دو جداره

مهمترین مزیت پارتیشن های اداری دو جداره این است که این پارتیشن ها عایق بسیار خوبی برای سر و صدا می باشند.
پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای | قیمت پارتیشن شیشه ای | پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های اداری از نظر جنس به دو دسته ام دی اف و شیشه ای تقسیم می شوند.
پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد.

با ما در ارتباط باشید

اگر نیاز به مشاوره در زمینه پارتیشن اداری دارید با ما در تماس باشید. منتظرتان هستیم.

  • emailinfo [@] workwood.ir
  • phone09309768559
middle-img