photo of پارتیشن اداری پارتیشن اداری ورک وود
فروش، نصب، پارتیشن اداری
Valiasr
Tehran , Tehran , 31356-254144 Iran
+989352589150
مزایای مبلمان اداری,مبلمان اداری ارگونومیک,معایب مبلمان اداری

در مورد مبلمان اداری ارگونومیک چه میدانید؟

  • 1397/5/29
  • 121 نفر
  • 29/5/1397 29/5/1397

در خرید مبلمان اداری باید به استاندارد داشتن و ارگونومیک بودن آن توجه داشته باشید. این دو ویژگی برای حفظ سلامتی خود و کارکنانتان می باشد.

سه مزیت عمده مبلمان اداری خوب

۱- مبلمان اداری مورد استفاده قابل اعتماد است؟

بر خلاف مبلمانی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است هر چند وقت یکبار عوض شود، مبلمان اداری بازه زمانی استفاده بیشتری دارد، به این ترتیب آنها تمایل به سایش و پاره شدن دارند که باعث می شود که مبلمان مورد استفاده قابل اعتماد نباشد. حقیقت این است که بسیاری از خریداران نمی توانند مبلمان با کیفیت و جدید را تشخیص دهند و هنگام خرید، فکر لازم در مورد استفاده از مبلمان صورت نمی گیرد.

۲- هزینه بسیار موثر است.

گاهی اوقات مبلمان مورد استفاده تنها یک چهارم هزینه های مبلمان جدید است، که به مالک کسب و کار اجازه می دهد تا پرداخت های کمتری را انجام دهد، در حالی که حرکتی به نظر حرفه ای می آید. برای مثال، شرکت ها اغلب می توانند تا هشتاد درصد هزینه های مبلمان جدید را ذخیره کنند. این تنها به این دلیل است که مبلمان  قدیمی دارای کیفیت و طول عمر زیادی هستند.

۳- خرید مبلمان اداری بر پایه محیط زیست

مبلمان اداری استفاده شده که دوباره به فروش نمی رسد اغلب به دفاتر دفع زباله ارسال می شوند. در واقع، بسیاری از کسب و کار تمایل به استفاده از این مبلمان استفاده شده ندارند. اما بسیاری از مبلمان استفاده شده در شرایط خوبی است، زمانی که از آن ها به عنوان جایگزین استفاده شود، باعث می شود بتوان آن ها را اصلاح کرد تا به عنوان مبلمان اداری جدید مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از فروشندگان این نکته را ذکر می کنند که مبلمان استفاده شده را به مشتریان خود ارائه دهند تا نه تنها به این دلیل که حس کسب و کار را خوب می کند بلکه به دلیل تعهد خود به بازیافت و استفاده مجدد از مبلمان قابل استفاده، است.

ویژگی های مبلمان اداری خوب

در خرید مبلمان اداری باید به استاندارد داشتن و ارگونومیک بودن آن توجه داشته باشید. این دو ویژگی برای حفظ سلامتی خود و کارکنانتان می باشد. رضایت کارمندان در محیط کار مقوله ای است که بسیار اهمیت دارد. زیبایی محل کارتان با انتخاب درست و هماهنگ با محیط کار دوچندان خواهد شد. پایه های فلزی و با استحکام سبب می شوند در حین جابه جایی ها مبل فرسوده نشود. برای اینکه مبلمان اداری دوام بیشتری داشته باشد و سالهای بیشتری برای محیط کارتان باقی بماند باید در ساخت آن از متریال های با کیفیت استفاده شود. برای اینکه فضاهای خالی محیط کارتان را پوشش دهید به هماهنگی مبلمان اداری با محل کارتان توجه داشته باشید تا زیبایی مبلمان بیشتر دیده شود. هر چه مبلمان اداری شما کیفیت بیشتری داشته باشد، در پیشرفت و هماهنگی کارمندان شما تاثیر بیشتری نیز خواهد گذاشت.

استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک چه مزایایی دارد؟

 مبلمان اداری ارگونومیک یک سرمایه گذاری مهم برای یک کسب و کار است.
 در انتخاب یک مبلمان اداری مورد نظر چیزهای زیادی به مانند رنگ، اندازه، شکل، قیمت و بسیاری دیگر وجود دارد. اما یکی از عواملی که ممکن است تا حدی روشن نباشد، مزایای سلامت مبلمان اداری برای شما است. استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک در کسب و کار شما می تواند کارآیی کارکنان و رفاه عمومی را افزایش دهد، در حالی که کاهش هزینه های مربوط به سلامت برای شما و کارمند شما می تواند مورد مهم دیگر باشد.
اگر مبلمان های اداری با اصول استاندارد و با استفاده از اطلاعات علمی و محاسبات دقیق طراحی شده باشند، به طوری که با فیزیک بدنی انسان متناسب و سازگار باشند، به آنها «مبلمان اداری ارگونومیک» گفته می شود. افراد در محیط کار و اداره ساعات زیادی را بر روی مبلمان های اداری می گذرانند. از همین رو استاندارد بودن این مبلمان ها اهمیت زیادی دارد.
در صورتی که مبلمان اداری استاندارد نباشند، مشکلاتی از قبیل کمردرد، دیسک کمر، ارتروز گردن، مشکلات ستون فقرات، بد شکل شدن ناحیه کتف و .... رخ می دهد. در محیط کار مبلمان ها به انواع میز، صندلی، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس و ... تقسیم می شوند. تمامی این وسایل باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی شوند.

مزایای مبلمان اداری ارگونومیک

مبلمان اداری ارگونومیک مزایای متعددی را به دنبال دارند که می توان آنها را به شکل زیر شرح داد:

تضمین سلامت کارکنان

زمانی که مبلمان های اداری یک شرکت ارگونومیک و استاندارد باشند، اولین مزیت آن تضمین سلامت کارکنان است. به طوری که اگر کارمندان ساعات زیادی را در پشت صندلی استاندارد باشند، استرس عضلانی در ستون فقرات  آنها کاهش می یابد و حالت طبیعی S شکل ستون فقرات، سلامت خود را حفظ می کند. در مواردی که مبلمان های غیراستاندارد استفاده می شود، پس از مدت کوتاهی، گردن درد و بهم ریختن ساختار ستون فقرات در کارکنان بروز می کند.

افزایش بازدهی و راندمان کاری

در شرکت هایی که از مبلمان های اداری ارگونومیک استفاده می کنند، بدون شک کارکنان بازدهی بیشتری خواهند داشت. چرا که کارمندان شرکت با راحتی بیشتری می توانند مشغول کار شوند. این در حالی است که مبلمان اداری غیراستاندارد، وقت زیادی را هدر می دهد و کارکنان به جای پرداختن به کار، باید مشغول تنظیم میز و صندلی ها و هماهنگ کردن خود با مبلمان اداری شوند.

رسیدگی بهتر به امور شرکت

زمانی که مبلمان اداری شرکت ارگونومیک باشد، کارکنان می توانند با سرعت بیشتری به امور شرکت و کارهای خود رسیدگی کنند. میزهایی که به شکل استاندارد طراحی شده باشند، علاوه بر اینکه محلی برای قرار گرفتن سیستم کامپیوتر و وسایل مورد نیاز کارمندان هستند، محلی نیز برای نگهداری اسناد هستند. صندلی های ارگونومیک هم براحتی از جای خود حرکت می کنند و کارمندان می توانند بر سرجای خود به اطراف هم چرخش داشته باشند. در این صورت رسیدگی به برخی از امور نیازی به برخاستن ندارد. در نتیجه در زمان تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

ارتفاع مناسب مبلمان های اداری ارگونومیک

زمانی که مبلمان های اداری ارگونومیک هستند، ارتفاع آنها نیز متناسب با قد کارکنان است که در این صورت نیازی به خم شدن یا ایستادن نیست. صندلی ها و میزها متناسب با هم طراحی می شوند. تمامی وسایل بر روی میز جا داده می شوند. کارمندان مجبور نیستند تا به طور مداوم خم و راست شوند. همچنین دسته های صندلی به گونه ای طراحی می شود که دستها و بازوها با حالت ۹۰ درجه و هم سطح با میز اداری یا میز کارمندی قرار می گیرد که این وضعیت، بهترین حالت برای نشستن و کار کردن است.

حفظ سلامت چشم

یکی از مواردی که در مبلمان های اداری ارگونومیک به آن توجه ویژه می شود، حفظ سلامت چشم های کارکنان است. سیستم های کامپیوتری مهمترین ابزار کار در شرکت هاست که خیره شدن به آن در زمان طولانی، می تواند عواقب بدی را برای چشم ها به دنبال داشته باشد. در مبلمان اداری ارگونومیک، اندازه صفحه روی میز و فاصله آن تا صندلی مطابق با المان های خاصی طراحی می شود. در واقع با قرار گرفتن سیستم کامپیوتر بر روی صفحه میز و نشستن فرد بر روی صندلی، فاصله میان چشمها و سیستم کامپیوتری، در زمان طراحی مبلمان اداری مد نظر قرار می گیرد.

مزايا و معايب استفاده از مبلمان اداري در فضاي كاري چيست؟

علي‌رغم تمام مزايايي كه استفاده از مبلمان اداري دارد، اين وسايل مي‌توانند معايب و نكات منفي براي دفتر كار و فضاهاي اداري نيز داشته باشند. اگرچه مي‌توان معايب مبلمان اداري را با پيروي از اصول و قواعد اين كار و استاندارد‌هاي موجود به حداقل رساند، اما در زير به گوشه‌اي از اين نكات منفي اشاره مي‌كنيم.
يكي از مهم‌ترين معايب مبلمان اداري اشغال كردن فضاي زيادي از محيط كار است. شايد در نگاه اول اين ايراد خيلي بزرگ به نظر برسد، اما در حقيقت اين طور نيست. اين مبلمان با بهينه‌ سازي محيط و ايجاد فضاي استاندارد قابل استفاده ضمن مجزاسازي قسمت‌هاي مختلف يك دفتر كار، نقش چشمگيري در زيباسازي و استاندارد كردن محيط اداري بازي مي‌كنند.
ايراد ديگر مبلمان اداري در هزينه‌اي است كه بر عهده مديران مي‌گذارد، اما اين هزينه در واقع نوعي سرمايه‌گذاري و پس‌انداز براي بهبود كسب و كار و افزايش راندمان كاري پرسنل است كه اگر عاقلانه و هوشمندانه هزينه شده و با كارشناسان دكوراسيون داخلي در رابطه با طراحي و خريد آن مشورت شود، نتايج خيلي خوبي را براي كسب و كار مورد نظر حاصل مي‌كند.
 

 

مزایای مبلمان اداری,مبلمان اداری ارگونومیک,معایب مبلمان اداری

در مورد مبلمان اداری ارگونومیک چه میدانید؟

در خرید مبلمان اداری باید به استاندارد داشتن و ارگونومیک بودن آن توجه داشته باشید. این دو ویژگی برای حفظ سلامتی خود و کارکنانتان می باشد.
قیمت مبلمان اداری,قیمت میز مدیریت

قیمت میز مدیریت و مبلمان اداری

درهنگام  خرید مبلمان اداری یکی ازدغدغه های مهم خریداران صحت قیمت مبلمان اداری مورد نظرشان است. حتی گاهی پیش از خرید و درهنگام اختصاص بودجه لازم است اطلاع کافی از طیف قیمت مبلمان اداری مورد نظر وجود داشته باشد
دکوراسیون کلاسیک,سبک کلاسیک در مبلمان اداری,میز مدیریت کلاسیک,صندلی اداری کلاسیک,میز اداری چوبی کلاسیک,صندلی کلاسیک چوبی,میز سلطنتی کلاسیک,مبلمان اداری کلاسیک,تفاوت مبلمان اداری مدرن با مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک، میز مدیریت کلاسیک، صندلی اداری کلاسیک

اشخاصی که به دکوراسیون کلاسیک علاقه دارند نمی توانندبا دکور مدرن ارتباط بر قرار کنند پس بهتر است ازمیز مدیریت کلاسیک در دفتر کار خود استفاده کنند .زیرا سبک کلاسیک یک سبک مجلل و شلوغ است وقطعا میز اداری کلاسیک نیز سادگی نخواهد داشت .
مبلمان اداری مدرن, میز مدیریت مدرن,میز اداری مدرن

مزایای مبلمان اداری مدرن

تهیه ی مبلمان اداری برای هر مجموعه ی اداری لازم است و انتخاب یک ست مبلمان اداری مدرن می تواند به ما روحیه و انگیزه بدهد .همچنین اگر هر فردی یک قسمت شخصی برای انجام کارهایش داشته باشد خیلی می تواند به روند کاری مجموعه کمک کند .

با ما در ارتباط باشید

اگر نیاز به مشاوره در زمینه پارتیشن اداری دارید با ما در تماس باشید. منتظرتان هستیم.

  • emailinfo [@] workwood.ir
  • phone09309768559
middle-img