photo of پارتیشن اداری پارتیشن اداری ورک وود
فروش، نصب، پارتیشن اداری
Valiasr
Tehran , Tehran , 31356-254144 Iran
+989352589150
میزمدیریت,انتخاب میز مدیریت,پارتیشن اداری,خرید میز مدیریت,خرید میز اداری,کیفیت میزهای مدیریتی, کیفیت محصولات,کامپیوتر

انتخاب میز مدیریت ایده آل

  • 1397/9/6
  • 21 نفر
  • 6/9/1397 6/9/1397

برای انتخاب میز مدیریتی به چه نکاتی توجه کنیم؟ میز کار مناسب برای دفترتان می تواند کار را برایتان بسیار لذت بخش تر سازد در حالی که میز نامناسب ممکن است باعث خستگی بیش از حد شما شود. هنگامی که می خواهید میز کار خود را عوض کنید، نکات مهم زیر را در نظر بگیرید.

در انتخاب میز مدیریت به چه نکاتی توجه کنیم :

میزمدیریت  مناسب برای دفترکارتان می تواند محیط کار را برایتان بسیار لذت بخش نماید در حالی که میز نامناسب علاوه بر تاثیر منفی در سلامت بدنتان ممکن است باعث خستگی شما نیز  شود. هنگامی که می خواهید یک میز مدیریتی تهیه کنید باید به چه نکاتی دقت کنید :

1)      آیا میزی که قصد تهیه آن را دارید مناسب سبک  و سیاق کاری شما است ؟

2)      آیا نیاز های روزمره و دائمی شما را بر طرف می کند؟

3)      آابعاد و اندازه آن با فضای  موجود در دفتر شما هماهنگی دارد؟

سئوالات فوق بخشی از مواردی است که یک فرد باید در زمان تهیه میز کار به آنها پاسخ داده و در مورد آنها اندیشیده باشد .

مشخص کنید بر روی صفحه  میز چه کارهایی انجام می دهید:

اگر بیشتر کارتان با کامپیوتر است و نیاز دائمی به مونیتور دارید :  

 باید میزی انتخاب کنید که فضای کافی برای  قراردادن مونیتور ، کیبرد و موس را داشته باشد و مخصوص کار با کامپیوتر طراحی شده باشد. اگر از PC استفاده می کنید، مطمئن شوید کنار میز فضای کافی برای قرار دادن محفظه کیس کامپیوتر وجود داشته باشد ، معمولا سیمهای اتصال کامپیوتر به مونیتور و کی برد و موس بسیار پیچیده میشود .


اگر بیشتر با کارتابل و فایل کاغذ ی سروکار دارید:

بهتر است میزی انتخاب کنید که تا حد امکان سطحی جادار داشته باشدو علاوه بر آن سطح میز نور را به صورت و چشم شما منعکس نکند یعنی سطح میز براق نباشد  تا بتوانید کتاب ها، فایل ها و کاغذ های مهم خود را بر روی آن قرار دهید. علاوه بر این ممکن است میزی نیاز داشته باشید که برای قرار دادن ابزار شما حداقل 1-2 کشو داشته باشد.معمولا میزها با یک فایل سه کشو میتوانند پاسخگوی محل نگهداری پرونده های شما باشند .


اگر کارتان ترکیبی از کار با کامپیوتر و فایلهای کاغذی است:

 حتما طول و عرض میز را بزرگ در نظر بگیرید معمولا میزهای مدیریتی با ابعاد 110*220بسیار مناسب میباشند .اگر به دنبال میز مدیریتی مدرن هستید حتما ال میز را هم سفارش دهید . تا فضای کافی برای هر دو فعالیت را داشته باشید.

 معمولا  برای ساخت میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود.البته در بعضی میزها از ترکیب ام دی اف با چرم و همچنین فلز و بصورت مشخص استیل و شیشه نیز استفاده میشود در حال حاضر ام دی اف هایگلاس سفید و ترکیب آن با رنگهای دیگر در طراحی بیشتر میزهای مدیریت مدرن دیده میشود از مزایای ام دی اف  علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد. برای طول عمر بیشتر میز مدیریت  داشته سطح آن را با روکش فرمیکا یا ملامینه می پوشانند . میز هایی که توسط چسب ساخته شده اند دوام چندانی ندارند. بنابراین حین خرید میز به اتصالات آن توجه کنید. همچنین PVCدور میز نیز باید با دستگاههای اتوماتیک و با چسب مرغوب زده شود وگرنه بعد از مدتی  گوشه ها و لبه های میز را امتحان کنید که به راحتی خورده نشود. همواره به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات توجه داشته باشید میزی انتخاب کنید که گارانتی داشته باشد زیرا گارانتی نشانه کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش شرکت سازنده است. معمولا گارانتی ها از بازه یک ساله تا مادام­العمر وجود دارند.

برای طراحی یک محیط اداری باید بیش از همه سعی کنید این محیط را رسمی و در عین حال با خلاقیت و نوآوری طراحی کنید. تفاوتی ندارد که این فضا کوچک باشد یا بزرگ باید سعی کنید به گونه ای این فضا را طراحی کنید که در عین مجهز بودن به همه امکانات با ورود مشتریان به این فضا انرژی مثبت و احساس خوب ایجاد شود. وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود بنابراین باید به طراحی و دکوراسیون محیط کار به اندازه طراحی منزل توجه کنیم.

sandaliemodiriat

میز مدیریت همانند سایر میز های اداری و کارمندی  باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به مدیریت  به حداقل برسد. این نوع طراحی میز و میز مدیریت و سایر میز های اداری و کارمندی باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت در ساعات طولانی کار جلوگیری کند و این ویژگی حافظ سلامت مدیریت است. داشتن این خصیصه برای میز و میز مدیریت و میز های اداری و کارمندی این امکان را می دهد که بتوان انواع صندلی مدیریت و تجهیزات استاندارد را با  میز مدیریت هماهنگ کرد.

اتاق مدیریت مهمترین بخش هر دفتر کار می باشد. برای دکوراسیون آن باید بیشترین توجه به کار گرفته شود زیرا در خیلی از دفاتر کار بیشتر جلسات شرکت در این اتاق انجام می شود. بنابراین باید به عوامل مختلفی در دکوراسیون داخلی آن توجه کرد. از جمله این عوامل میز مدیریت می باشد. میز مدیریت باید در محلی قرار گیرد که بیشترین نور در اتاق در آنجا قرار دارد و باعث جلب توجه مشتری و مراجعین می شود.

یکی از نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی انتخاب میز مدیریتی متناسب با فضای اتاق می باشد. میز باید به گونه ای انتخاب شود که تمام فضای اتاق را اشغال نکند و قسمتی از فضای اتاق برای باقی وسایل خالی بماند.باید اندازه میز مدیریتی به گونه ای باشد که مدیریت فضای کافی برای انجام امور مربوطه داشته باشد و درضمن بتوان صندلی راحتی در پشت آن تعبیه کرد.

انتخاب طرح و رنگ مناسب برای میز مدیریت یکی از اصول مهم در انتخاب میز مدیریت می باشد. باید بین وسایل اتاق مدیریت و میز مدیریت هماهنگی وجود داشته باشد. از آنجاییکه بیشتر جلسات شرکت در این اتاق انجام می گیرد و قرار ملاقاتهای مهم سازمان با افراد درون سازمانی و برون سازمانی در این اتاق انجام می شود رنگ آن باید به گونه ای باشد که افراد از حضور طولانی مدت در این اتاق خسته نشوند

mizemodiriat

کیفیت میزهای مدیریتی

کیفیت محصول از مهم‌ترین ویژگی‌های انتخاب محسوب می‌شود. قطعاً کلیه مسئولین مجموعه‌ها با چشم اندازی طولانی مدت تصمیم بر تجهیز نمودن محل کار خود گرفته‌اند. کیفیت محصول عمر مفید آن را تعیین خواهد کرد. قطعاً محصولات کم کیفیت از قیمت پایین‌تری به نسبت محصولات با کیفیت برخوردار هستند. شرکت‌های معتبر ومشتری مدار به منظور جلب رضایت مشتریان، از تولید اجناس نامرغوب فاصله گرفته‌اند و با عرضه محصولات با کیفیت، مشتری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

گارانتی محصول

همان طور که می دانید گارانتی محصولات، بهترین تبلیغ برای شرکت تولید کننده می‌باشد؛ با این کار اعتماد مصرف کننده به سمت شرکت تولیدی جلب می‌شود. تضمین کیفیت محصولات تولیدی توسط شرکت از دیگر مزایای گارانتی شدن محصول است. پس اگر قصد خرید میز اداری یا سایر مبلمان اداری را دارید، به گارانتی محصول نیز توجه فرمایید.

منبع: پارتیشن اداری

 

پارتیشن اداری تک جداره

آنچه باید در مورد پارتیشن اداری تک جداره بدانید

پارتیشن های اداری تک جداره از نوع شیشه ای هستند. این نوع پارتیشن ها در ابعاد کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف می باشند.
پارتیشن های اداری دو جداره,خرید پارتیشن اداری دوجداره,راهنمای پارتیشن اداری دو جداره

راهنمایی جهت خرید پارتیشن های اداری دو جداره

مهمترین مزیت پارتیشن های اداری دو جداره این است که این پارتیشن ها عایق بسیار خوبی برای سر و صدا می باشند.
پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های اداری از نظر جنس به دو دسته ام دی اف و شیشه ای تقسیم می شوند.
پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد.

با ما در ارتباط باشید

اگر نیاز به مشاوره در زمینه پارتیشن اداری دارید با ما در تماس باشید. منتظرتان هستیم.

  • emailinfo [@] workwood.ir
  • phone09309768559
middle-img