photo of پارتیشن اداری پارتیشن اداری ورک وود
فروش، نصب، پارتیشن اداری
Valiasr
Tehran , Tehran , 31356-254144 Iran
+989352589150
طراحی محیط اداری,طراحی مناسب محیط اداری,روانشناسی رنگ در محیط اداری,کاغذ دیواری اداری,انتخاب میز اداری

نکات مهم در طراحی محیط اداری، روانشناسی رنگ در محیط اداری، کاغذ دیواری مناسب اداری، انتخاب میز اداری

  • 1398/5/1
  • 84 نفر
  • 1/5/1398 26/5/1398

 میز پذیرش زیبایی طرح این میز حرف اول را می زند، زیرا مراجعه کنندگان به شرکت شما در ابتدای کار به پشت این میز مراجعه می کنند

نکات مهم در انتخاب محیط اداری

ایجاد پذیرشی گرم و صمیمی در فضای اداری شرکت با مبلمان شیک و دکوراسیون جذاب سبب می شود تا مراجعه کنندگان و مشتریان شرکت احساس خوبی داشته و جذب شرکت شوند.  میز پذیرش زیبایی طرح این میز حرف اول را می زند، زیرا مراجعه کنندگان به شرکت شما در ابتدای کار به پشت این میز مراجعه می کنند.معمولا برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی مراجعه کنندگان شرکت توجه می شود و خدمات شرکت بر اساس آن ها به مشتریان ارائه می گردد. یک دفتر سازمان نیافته و نامنظم، باعث خستگی کارکنان شده و شور و شوق کارمندان را از بین می‌برد و مانع کارکرد مناسب آنها می‌شود.

نکات مهم در انتخاب محیط اداری

 نور و روشنایی یکی از عوامل مهم در محیط کار است. نور محیط باید به اندازه کافی باشد تا چشم خسته نشود.  نور مناسب و با کیفیت در محیط کار باعث افزایش بهره وری و راندمان کاری کارکنان می شود و در مقابل نور کم و ضعیف انرژی افراد را کاهش داده و موجب خستگی چشم و درد در ناحیه سر میشود. و در نتیجه باعث پایین آمدن راندمان کار می شود. رنگ مناسب برای یک شرکت و فضای اداری، کاملا وابسته به کاری است که در اداره انجام می شود و مشغول به آن هستید. مثلا رنگ های خنثی مانند رنگ های مشکی، سفید یا خاکستری مناسب برای مشاغل امور مالی و یا حقوقی هستند. طراحی دکوراسیون اداری به صورت باز که روشی جدید و امروزی محسوب می گردد، دیوار های کمتر و ایجاد فضای کاری باز و گستره را شامل می شود که امروزه طرفداران بسیاری دارد. یکی از مزایای این طراحی دکوراسیون اداری مدرن  ایجاد دسترسی آسان تر کارمندان با یکدیگر و حتی تسلط بیشتر مدیران بر کارمندان و ایجاد فضایی دوستانه تر و صمیمی تر می باشد. یکی از راه های کم هزینه و موثر برای ایجاد فضایی شاداب و حس طراوت در محیط کار و یا سازمان ها استفاده از گیاهان می باشد که نه تنها انرژی و حس طراوت را به افراد تزریق می کند بلکه سبب تهویه هوا و ایجاد هوایی پاک تر در محیط اداری می گردد. استفاده از انواع گل و گیاه طبیعی می تواند القا کننده حسی تازه و روحیه ای شاد به کارمندان، مدیران و حتی افرادی که روزانه در آنجا رفت و آمد می کنند، باشد.

مبلمان اداری

نکاتی برای انتخاب مبلمان اداری

مبلمان اداری یکی از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون اداری می باشد که نه تنها در زیبایی و جلوه محیط کار نقش اساسی دارد بلکه از لحاظ تامین سلامت جسمانی نیز نقش مهمی را ایفا می کنند. مبلمان اداری نامناسب در کنار اینکه شما را زود خسته می‌کند، باعث می‌شود شما عصبانی و بی‌دقت نیز بشوید که اغلب ناشی از مقدار زیاد اسناد و کاغذهای انباشته شده روی میز شما است. مبلمان اداری شامل محصولات مختلفی از جمله صندلی اداری، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس، میز اداری، میز مدیریت، مبل اداری، میز منشی، پارتیشن، قفسه و کتابخانه و … می باشد که هر یک به نوبه خود با رعایت اصول ارگونومیک می توانند نقش به سزایی در سلامت افراد در طول مدت کار ایجاد کنند. اگر شما جزء سازمانی هستید که از رنگ سازمانی خاصی باید استفاده کنید لازم است این رنگ  را در انتخاب و سفارش مبلمان اداری نیز رعایت کنید در غیر این صورت با توجه به علایق و سبک کاری مورد نظر می توانید از رنگبندی متناسب استفاده کنید و محیط را برای کارمندان و همچنین مشتریان جذاب جلوه دهید.

مبلمان اداریی

درنظر داشته باشید که قبل از خرید مبلمان اداری باید فضای موجود برای قرار گرفتن آن ها را مشخص کرده و همچنین به حرکت راحت و سریع کارکنان در این فضا توجه نمایید. البته صرفاً داشتن فضای کافی نمی تواند دلیل مناسبی برای انتخاب مبلمان با تعداد بیشتر و یا حجم بزرگ تر و تنوع مدل بالاتر باشد. برای بانک، رستوران و شرکت های مشابه بهتر است یک مدل مبل انتخاب کرد چرا که ایجاد هماهنگی در بین اجزای دفتر کار، به عنوان یک عامل مهم در افزایش حس اداری بودن فضا تأثیرگذار است. روکش مبلمان اداری عموماً از جنس چرم و پارچه می باشد که در مدل های جدید در انواع طرح های مختلف تولید شده و می تواند هر سطح توقع و انتظار مشتریان را برآورده نماید. البته همانطور که اشاره شد، عمدتاً انتخاب مبل های پارچه ای طرح دار برای مکان های رسمی مانند ادارات متداول نمی باشد.

روانشناسی رنگ

روانشناسی رنگ در محیط  کاری و اداری

رنگ های طوسی روشن، سفید، بژ، آبی بسیار روشن، لیمویی، سبز کم رنگ و استخوانی برای دفتر اداری عالی است   .  در هر دکوراسیون، رنگ ها باید هارمونی داشته باشد.بسیاری از اداره‌ها مبلمان با رنگ‌های روشن را انتخاب می‌کنند. این موضوع به این دلیل است که رنگ‌های روشن و سرد باعث بهبود خلق و خوی افراد می‌شود.البته  رنگ مناسب برای یک شرکت و فضای اداری، کاملا وابسته به کاری است که در اداره انجام می شود و مشغول به آن هستید. مثلا رنگ های خنثی مانند رنگ های مشکی، سفید یا خاکستری مناسب برای مشاغل امور مالی و یا حقوقی هستند.  در رنگ اداره به سازمان و برند خود نیز توجه کنید و استفاه از لوگو سازمان آسان است اما باید به رنگکی در کنار آن استفاده میکنید ه توجه نمایید. یک ترکیب رنگی مناسب می‌تواند تمام فضای کار  شما را تحت تأثیر قرار دهد.


رنگ آبی و سبز:

لزوما رنگ سفید آرامبخش نمی باشد؛ 
رنگ های آبی و سبز و همچنین آبی اقیانوسی (یا همان سبزآبی) نه تنها باعث ایجاد فضایی آرامبخش می گردد بلکه سبب ایجاد ذهنی باز و خلاق برای افرادی که در جهت آفرینش چیزی هستند و نیاز به ایده های نو دارند، بسیار مناسب می باشد. این رنگ ها نیز سبب ایجاد حس اعتماد و افزایش بازده کاری افراد در محیط کار می گردند.


رنگ قرمز:

هر فرد با شنیدن اسم رنگ قرمز دارای احساس متفائتی می باشد. گروهی از افراد حس استرس و تشویش را احساس می کنند اما گروهی دیگر حس انرژی، خلاقیت را حس می کنند. طبق تحقیقات انجام شده اگر شما از دسته دوم می باشید و شغل و حرفه شما به جزئیات و انرژی بیشتری سر و کار دارد به شما توصیه می کنیم که از رنگ قرمز در طراحی دکوراسیون اداری خود حتما استفاده نمایید تا از تاثیرات مفید آن بهرمند گردید.


رنگ زرد:

اگر چه از رنگ زرد به عنوان خوش یمن بودن نام می برند اما استفاده بیش از حد آن در طراحی دکوراسیون اداری سبب ایجاد آشفتگی خواهد شد و تمرکز افراد را بهم خواهد زد. در نظر داشته باشید که در قسمت اتاق کنفراس از رنگ زرد استفاده نکنید!


رنگ خاکستری:

رنگ خاکستری رنگی است خنثی اما باعث ایجاد فضایی کسل کننده و سرد خواهد شد و قطعا حس فعالیت را از سایر افراد و کارمندان خواهد گرفت و در نتیجه بازده کاری به حداقل خود خواهد رسید. پس بهتر است اگر شما به رنگ خاکستری علاقه دارید بخش کوچکی از محیط را به رنگ خاکستری اختصاص دهید و با رنگ هایی همچون زرد و یا قرمز ترکیب کنید تا محیط را از مردگی و افسردگی خارج کرد.
میز اداری

نحوه انتخاب میز مدیریتی و میز کارمندی

خرید میز و صندلی اداری با کیفیت و مستحکم موجب خواهد شد که چند سالی بابت خرید میز و صندلی خیالتان راحت باشد زیرا هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا میز و صندلی اداری فرسوده شود.  خرید میز و صندلی اداری با کیفیت و مستحکم موجب خواهد شد که چند سالی بابت خرید میز و صندلی خیالتان راحت باشد زیرا هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا میز و صندلی اداری فرسوده شود. در هنگام انتخاب صندلی اداری، توجه داشته باشید که محصول مورد نظر دارای پشتی مناسب و قابل تنظیم، دسته قابل تنظیم، نشیمنگاه نرم، پایه چرخان، پشتی ضد تعریق و ارتفاع مناسب باشد؛ زیرا یک کارمند بیشتر ساعات روز خود را بر روی صندلی طی می کند بنابراین اگر میز و صندلی اداری دارای کیفیت کافی نباشد مشکلات زیادی اعم از کمر درد و گردن درد برای فرد ایجاد خواهد شد که این عوامل موجب می شود کارمند نتواند در ساعات اداری کار مفید زیادی انجام دهد. اما اگر یک کارمند بر روی صندلی نرم و راحتی نشسته باشد به طور حتم بازدهی کارش بیشتر خواهد شد و رضایت کاملی از محیط کار خود خواهد داشت.

دکوراسیون دفتر کار کوچک

اولین گام انتخاب رنگ دیوار،سقف و کفپوش ها است. بهتر است برای بزرگ تر نشان دادن فضای کاری، از رنگ هایی مانند سفید، کرم و یا لیمویی استفاده کنید. انتخاب از بین این سه رنگ کاملا سلیقه ای است. رنگ وسایلی مانند میز، صندلی و یا مبلمان را تیره انتخاب کنید. سعی کنید میز ها به رنگ چوب باشند. این تضاد رنگ بین دیوار و وسایل موجب می شود تا علاوه بر زیبایی، فضای داخلی محل کار بزرگ تر به نظر برسد همیشه در دفتر کار کوچک باید سعی شود تا روی میز مرتب و خلوت باشد. چگونگی نور پردازی یکی دیگر از فاکتور های موثر در بزرگ نشان دادن فضاست. از ترفند های پیشنهاد شده توسط طراحان داخلی معروف، نور پرداز سه بعدی است. ایده جالب کاربردی دیگر این است که شما هالوژن هایی را بر روی سقف تعبیه کنید. برای نگه داری اسناد و فایل های مربوط به کار، اگر فضای کافی برای کمد ندارید، میتوانید بر روی دیوار شلف و یا قفسه نصب کنید ولی حواستان باشد تا در این کار زیاده روی نکنید. چرا که محیط کار را شلوغ و نا مرتب نشان میدهد. بهتر است تا میز های با کشو خریداری کنید. در این صورت هم از فضا به شکل بهینه استفاده کرده اید و هم نظم را در محیط کار رعایت کرده اید.

کاغذ دیواری مناسب برای محیط اداری

امروزه به دلیل وجود طیف رنگی گسترده و همچنین طرح ها و جنس های مختلف در بازار، هنگام خرید کاغذ دیواری دچار سردرگمی و وسواس در انتخاب می شویم. رعایت چند نکته مهم باعث می‌شود تا هنگام خرید، انتخابی راحت و مناسب داشته باشید. در ابتدای این مقاله به ویژگی های میز و صندلی اداری پرداختیم تا شما مشتریان عزیز در هنگام انتخاب این محصول بتوانید نوع مناسب آن را خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال خرید این وسایل هستید توجه داشته باشید که یکی از راه های مطمئن و آسان برای خرید میز و صندلی اداری تهیه آن از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی می باشد.. خوشبختانه هم اکنون بسیاری از فروشگاه های مجازی میز و صندلی اداری را، با قیمت بسیار مناسبی در سراسر ایران عرضه می کند.  طرح کاغذ دیواری اداری معمولا طرح مدرن، هندسی یا ساده است.  کاغذ دیواری های ساده و مدرن در عین حال که به افراد آرامش می دهد، انرژی لازم برای انجام فعالیت های شغلی را در فضا به وجود می آورد. کاغذ دیواری ساده فضا را شلوغ نمی کند و به همین جهت می توان از تجهیزات و لوازم دکوری در دفتر استفاده کرد. به علاوه، در فضایی که بیشتر کاغذ دیواری ها ساده است، می توان نقشه های دیواری و تابلو روی دیواری نصب کرد. قبل از انتخاب کاغذ دیواری برای دفتر کار باید به رنگ و طرح مبلمان و میز و صندلی اداری خود توجه ویژه ای کنیم زیرا در صورت عدم هماهنگی این محیط اداری ما را کسالت آمیز میکند. معمولا کاغذ دیواری های اداری را با رنگ  پارکت لمینت کف اتاق ست می کنند که جذابیت بیشتری داشته باشد.

پارتیشن اداری تک جداره

آنچه باید در مورد پارتیشن اداری تک جداره بدانید

پارتیشن های اداری تک جداره از نوع شیشه ای هستند. این نوع پارتیشن ها در ابعاد کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف می باشند.
پارتیشن های اداری دو جداره,خرید پارتیشن اداری دوجداره,قیمت پارتیشن دوجداره

راهنمایی جهت خرید پارتیشن های اداری دو جداره

مهمترین مزیت پارتیشن های اداری دو جداره این است که این پارتیشن ها عایق بسیار خوبی برای سر و صدا می باشند.
پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای | قیمت پارتیشن شیشه ای | پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های اداری از نظر جنس به دو دسته ام دی اف و شیشه ای تقسیم می شوند.
پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد.

با ما در ارتباط باشید

اگر نیاز به مشاوره در زمینه پارتیشن اداری دارید با ما در تماس باشید. منتظرتان هستیم.

  • emailinfo [@] workwood.ir
  • phone02122049741
middle-img