photo of پارتیشن اداری پارتیشن اداری ورک وود
فروش، نصب، پارتیشن اداری
Valiasr
Tehran , Tehran , 31356-254144 Iran
+989352589150
طراحی دفتر کار,پارتیشن بندی دفتر کار

طراحی مدرن و حداکثر استفاده از فضا در یک دفتر کار کوچک با پارتیشن بندی

  • 1399/12/3
  • 700 نفر
  • 3/12/1399 3/12/1399

پارتیشن بندی اصولی یکی از اولین راه کارها برای داشتن یک دفتر کاری شیک و کاربردی است.به کمک پارتیشن بندی می توان فضاهای دفترکارتان را بین کارمندان به اشتراک بگذارید.

طراحی دکوراسیون دفتر کار کوچک و شیک با ایده های جذاب پارتیشن بندی

همه کسب ‌وکارها و استارتاپ‌ها نمی‌توانند فضای بزرگی را برای کار کردن در اختیار داشته باشند. اینجاست که طراحی دفتر کار کوچک و دکوراسیون داخلی آن به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود. اما هر چالشی راهکار خودش  را دارد، به شرط اینکه سراغ متخصصش بروید.ما در مجموعه پارتیشن اداری ورک وود با بهترین طراحی ها برای شما یک دفتر کار جذاب و کاربردی خواهیم ساخت . برای استفاده از خدمات طراحی و پارتیشن بندی دفتر کار خود هم اکنون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

استفاده بهینه از فضا، چیدمان تجهیزات، در نظر گرفتن حریم شخصی کارمندان، در نظر گرفتن مکان مناسب برای جلسات و پذیرایی، رعایت اصول نورپردازی و چیدمان دفتر و… فقط بخشی از دغدغه‌هایی است که حسابی شما را به چالش می‌کشد. اما جای نگرانی نیست.مجموعه ورک وود با دارای بودن طراحان حرفه ای برای شما بهترین ها را به ارمغان خواهد آورد.پارتیشن همواره به عنوان یک انتخاب شیک و مدرن برای دفاتر کار به حساب می‌آید. 

 

پارتیشن بندی دفتر کار کوچک

در یک محیط اداری و مخصوصاً دفتر کار، بسیار معمول است که در یک دفتر کوچک علاوه بر دو کارمند و میزهای اداری آن‌ها، احتیاج به فضایی در کنار کتابخانه یا دیگر لوازم اداری برای قراردادن پرونده‌ها باشد. همچنین ممکن است طراحی اتاق لازم باشد به نحوی صورت بگیرد که این دو کارمند علاوه بر اینکه در یک اتاق هستند، دارای حریم خصوصی و جدا از یکدیگر نیز باشند! باا پارتیشن بندی این کار به سادگی قابل انجام می‌باشد.

مزایای پارتیشن بندی دفتر کار کوچک

اولین و مهم‌ترین کاربری استفاده از یک پارتیشن در فضای اداری و دفتر کار در اصل تقسیم فضای دفتر به دو یا چند بخش است. این تقسیم فضا باعث می‌شود تا هم فضای اتاق بزرگتر به نظر برسد و هم از فضا استفاده بهینه‌تری شود. صرفه اقتصادی یکی از مزایای دیگری است که همراه با استفاده از پارتیشن در فضای اداری به وجود می‌آید. در دکوراسیون دفتر اداری مدرن معمولاً همیشه از پارتیشن و انواع مختلف آن استفاده می‌شود. واضح است که استفاده از پارتیشن برای تقسیم فضای دفتر کار بسیار به صرفه‌ تر از دیوار کشیدن می‌باشد.

از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن این است که به دلیل ساختار سبک و انعطاف پذیر خود به راحتی می‌توان آن را در محیط کار جا به جا کرد یا از اتاقی به اتاق دیگر انتقال داد. در این صورت دیگر برای تغییر دکوراسیون اتاق مشکل زیادی نخواهید داشت. همچنین یکی از دغدغه‌های هر فردی این است که تلاش کند تا محیط دفتر و فضای اداری خود را شیک و مدرن جلوه دهد. پارتیشن در تحقق این امر به شما کمک خواهد کرد. بهترین دکوراسیون دفتر کار کوچک معمولاً توسط پارتیشن صورت می‌گیرد.

در مورد پارتیشن آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای هم بخوانید.

پارتیشن بندی دفتر کار کوچک

ایده هایی برای داشتن بیشترین بهره وری از فضای دفتر کار کوچک

اگر هنگام طراحی دفتر کار یا اداره مسائل مربوط به ارگونومی و راحتی کارکنان را در نظر بگیرید، حتما به ‌نفع شما و آنها خواهد بود. رعایت این نکات آسیب‌های ناشی از کار را کاهش می‌دهد. به‌علاوه، وقتی کسی راحت باشد و احساس خوبی داشته باشد، راحت‌ تر بر کارش تمرکز می‌کند و بهره‌ وری بیشتری خواهد داشت.

داشتن فضا کاری باز و بدون مرز

ایده طراحی دفاتر کاری با پلان باز یکی از ساده‌ ترین و مقرون‌ به صرفه ‌ترین روش‌ها برای داشتن بیشترین بهره‌ وری از فضای دفتر کار کوچک است. این ایده در بییشتر شرکت‌های خلاق و مبتکر در سراسر جهان بسیار رایج است. مرزبندی‌ها را از بین ‌برده و به کارمندان شما امکان تفکر خلاق و گفتگو تیمی را می‌دهد.اما این روش معایبی هم دارد از جمله نبود حریم شخصی و تمرکز کم.پارتیشن دو جداره عایق بسیار خوبی برای سر و صدا می باشد.

طراحی انعطاف پذیر محیط کار

اگر فضای کار کمی برای کار دارید و تعداد کارمندانی که مشغول به کار هستند ساعت‌ها و روزهای مختلفی کار می‌کنند. یک طرح انعطاف‌پذیر به شما امکان می‌دهد تا برای داشتن بیشترین بهره‌ وری از فضای دفتر کار کوچک فضای کاری جداگانه‌ای را برای انجام چندین فعالیت مختلف داشته باشید.

همان‌طور که می‌دانید میزهای گرد و یا اتاق‌های اشتراکی فضاهایی هستند که می‌توانند به‌عنوان یک مکان مشترک برای جلسات توجیهی و گفتگوها مورد استفاده قرار بگیرند.

مبلمان و میز اداری درستی انتخاب کنید

اغلب اوقات مشکل طراحی فضاهای کوچک انتخاب صحیح و خرید مبلمان اداری است. چرا که مبلمان اداری مدرن اغلب بزرگ هستند. همچنین در فضاهای کوچک بدون استفاده باقی می‌مانند و بهره وری صحیحی نخواهند داشت. طراحی موفق و درست در فضاهای اداری کوچک به‌گونه‌ای است که باید مبلمان کوچک‌تر و باریک‌تر باشد. علاوه بر این به ‌راحتی بتوان آنها را جا به ‌جا کرد تا بسته به شرایط کارکنان طراحی را بتوان تغییر داد.

طراحی مینیمال و ساده

در فضای کم جای زیادی برای شلوغی ندارید. از طرف دیگر طراحی مینیمال، رعایت هارمونی و استفاده اصل سادگی بی‌نهایت به‌جذاب‌تر شدن فضا کمک می‌کند. این سبک طراحی در کنار ترکیب رنگی که به آن اشاره کردیم و تقسیم‌ بندی اصولی فضا، جزو سه رکن اصلی در دکوراسیون داخلی دفتر کوچک به شمار می‌رود.

از نظرات کارمندان در طراحی فضای اداری استفاده کنید.

اهمیت و تأثیر طراحی و دکوراسیون یک دفتر کار شیک و مدرن کاملاً انکارناپذیر است. امروزه حقوق و دستمزد یا جبران خسارت مالی، تنها عامل جذب کارمندان به یک محل کار نیست. بهترین کارمندان، خواستار یک دفتر کار شیک و مدرن هستند، که باعث تحریک خلاقیت، همکاری و ارتباط می شود و در عین حال استرس و اضطراب را نیز کاهش می دهد. بنابراین اگر می خواهید بهترین کارمندان را به سازمان خود جذب کرده و با استعدادهای برتر در بازار کار رقابت کنید و راندمان کاری دفتر کار خود را بالا ببرید، به یک دفتر کار شیک و مدرن نیاز خواهید داشت.

وسایلی که استفاده نمی‌کنید را نگه ندارید.

نگه داری وسایلی که مدت هاست که از آن ها استفاده نمی کنید تنها از میزان ففضای مفید کار شما می کاهد. بنابراین وسایلی که از آن ها استفاده ندارید را از دفتر کار خود خارج کنید. حتما بعد از انجام این کار متوجه ایجاد فضای بیشتر در دفتر کار خواهید شد.

پارتیشن بندی محیط کار کوچک

پارتیشن تک جداره

با انواع پارتیشن تک جداره اداری بیشتر آشنا شوید.

گاهی برای جدا سازی فضاها از یکدیگر از پارتیشن تک جداره استفاده می کنند. پارتیشن اداری تک جداره در انواع مختلف و با متریال های گوناگون تولید می شود. پرکاربردترین نوع پارتیشن تک جداره، پارتیشن شیشه ای است.
پارتیشن های اداری دو جداره,خرید پارتیشن اداری دوجداره,قیمت پارتیشن دوجداره

راهنمایی جهت خرید پارتیشن های اداری دو جداره

مهمترین مزیت پارتیشن های اداری دو جداره این است که این پارتیشن ها عایق بسیار خوبی برای سر و صدا می باشند.پارتيشن دوجداره امکان جداسازي قسمت ورودي ساختمان و راهرو هاي منتهي به اتاق ها را از فضاهاي ديگر ميسر مي سازد.
پارتیشن اداری شیشه ای

خرید و آشنایی با انواع پارتیشن شیشه ای

ورک وود فعال در زمینه تولید انواع پارتیشن های اداری در ایران. برای اطلاع از نحوه سفارش گیری و همچنین مشاوره در انتخاب و خرید انواع پارتیشن اداری همچنین پارتیشن اداری شیشه ای با ما تماس بگیرید.
پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف ، قیمت پارتیشن mdf

پارتیشن اداری ام دی اف همانطور که از نامش پیداست دارای قاب ام دی اف می باشد.

با ما در ارتباط باشید

اگر نیاز به مشاوره در زمینه پارتیشن اداری دارید با ما در تماس باشید. منتظرتان هستیم.

  • emailinfo [@] workwood.ir
  • phone02122049741
middle-img