چیدمان، قیمت، ویژگی، مزایا و معایب، انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری، فروش انواع مبلمان اداری با کیفیت بالا و قیمت مناسب، انواع مبلمان اداری مدرن، تصاویر و نمونه کار به همراه لیست قیمت، فروش اینترنتی مبلمان اداری کلاسیک و مدرن

اهمیت مبلمان اداری

عدم استفاده از میز و صندلی‌های سنتی و بسیار بزرگ در محیط‌های کاری باعث خلق انواع مختلفی از مبلمان اداری طبق استانداردهای مختلف جهانی شده است. امروزه به دیزاین و طراحی دفتر کار بسیار اهمیت داده می‌شود که یکی از موارد چیدمان مبلمان و میز مدیریت می‌باشد. استفاده از انواع طرح  مبلمان اداری در فضای کاری باعث اهمیت این دست از وسایل چوبی شده است که روز به روز نیز به تنوع در طراحی آن‌ها افزوده می‌شود.
دفتر کار مدیریت و کارمندان با توجه به میزان بودجه سازمان و یا شرکت‌های مختلف دیزاین می‌شود که استفاده از میز و صندلی‌های اداری در اولویت این امور قرار دارد. افزایش بهره‌وری کاری کارمندان با دکوراسیون مناسب طبق استانداردهای مشخص امکان‌پذیر خواهد بود که در این مجموعه استفاده از میز اداری، میز مدیریت و همچنین میز کنفرانس طبق طراحی‌های مدرن و کلاسیک می‌تواند به فضا و محیط کاری حالتی کاملاً رسمی و مدرنیته ببخشد؛ بنابراین با توجه به‌تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توان به این نتیجه رسید که مبلمان اداری در دیزاین محیط کار و بهره‌وری کار بسیار تأثیرگذار می‌باشد.
برای ایجاد فضایی زیبا و چشم‌نواز در هر محیطی دکوراسیون و دیزاین آن محیط از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان از آن‌ها نام برد. در کنار این موارد می‌توان به چیدمان مبلمان نیز اشاره نمود. با تغییراتی هرچند مختصر در نوع چیدمان مبلمان ها می‌توان در فضا تغییرات چشم‌گیری ایجاد نمود. مبلمان اداری نیز از این قاعده جدا نیست. مهم‌ترین بخش یک محیط کاری نوع چیدمان آن است که می‌بایست در عین رسمی بودن از حال و هوایی کاملاً دوستانه برخوردار باشد تا کارمندان بتوانند در این محیط ساعت‌های طولانی به کار و فعالیت بپردازند.

موارد مصرف مبلمان اداری

مبلمان اداری استفاده های مختلفی دارد. این نوع وسایل به خاطر زیبایی و شکل ویژه خود دارای طرفداران زیادی هستند که این امر خود باعث تنوع در استفاده از این نوع وسایل اداری می شود. این مبلمان اداری علاوه بر استفاده در داخل دفاتر و ادارات در مکان هایی عمومی نیز مورداستفاده قرار می گیرند.
مبلمان اداری در فضاهای عمومی مانند بانک ها، آموزشگاه ها و فرودگاه ها نیز به عنوان میز، صندلی اداری، پارتیشن، کتابخانه، قفسه و ویترین های فروشگاه های بزرگ کاربرد دارند. عموما مبلمان اداری در بانک ها نقش پیشخوان و قفسه های نگهداری فایل ها را دارد. در آموزشگاه ها نیز به عنوان میز اساتید و میز کنفرانس از آن استفاده می شود. در فرودگاه ها نیز به عنوان پارتیشن و انواع میزها کاربرد دارند.
شاید تاکنون به این موضوع توجه نکرده باشید که محیط کار نامساعد شما را بیشتر در معرض استرس و عدم کارآیی قرار می دهد که این موضوع خود به اهمیت مبلمان اداری اشاره می کند. مدرن بودن مبلمان اداری، نحوه چیدمان مبلمان، ارتفاع مناسب میزهای اداری می تواند تاثیر عمیق و قابل توجهی در رفتار و راندمان کارکنان یک سازمان داشته باشد. با گسترش حجم اطلاعات درج شده در حوزه مبلمان اداری و انواع مبلمان اداری بخصوص در وبسایت های معتبر باعث شده تا اکثر ما با لغاتی مانند ارگونومی و طراحی ارگونومیک آشنا شده باشیم. 

انتخاب مبلمان اداری

در مورد نحوه انتخاب مبلمان چند نکته خدمتتان عرض می کنیم که توجه به آن می تواند در نهایت شما را به انتخاب بهتری در این زمینه برساند :

1-قدم اول این است که قبل از اینکه بخواهید به انتخاب نوع مبلمان اداری برای محیط مورد نظرتان بپردازید ابتدا نیازها و ظرفیت های دفتر کار و محیط اداری مورد نظرتان را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

2-حتما به این توجه کنید که چه میزان فضا در اختیار دارید و بر اساس میزان فضای موجود دست به انتخاب بزنید.اگر فضای کوچکی داشته باشید و بخواهید مبلمان های اداری خود را در سایز های بزرگ تهیه کنید قطعا برای باقی وسایل فضای لازم را در اختیاز نخواهید داشت و به مشکل بر می خورید.

3-نکته بعدی که لازم است به آن توجه کافی داشته باشید این است که حتما نوع مبلمانی که انتخاب می کنید از نظر رنگ و شکل ظاهری هارمونی مناسبی با نوع دکوراسیون محیط شما داشته باشد.

چیدمان مبلمان اداری

 با چیدمان اصولی و استاندارد مبلمان های اداری در بخش‌های مختلف این محیط نه‌تنها می‌توان فضایی زیبا را ایجاد کرد بلکه می‌توان به محیط کاری حال و هوایی کاملاً آرام و دل‌نشین افزود؛ بنابراین بعد از انتخاب و خرید مبلمان اداری اولویت با نوع چیدمان آن در محیط کاری موردنظر می‌باشد. کیفیت این دست از مبلمان و نوع چیدمان آن‌ها می‌تواند از فاکتورهای مهم در ایجاد محیطی مناسب در فضای کاری به شمار آید.

چیدمان مبلمان اداری آسان تر از آنی است که ممکن است به نظر برسد. به سادگی این چک لیست را قبل از شروع در ذهن خود نگه دارید:
مرحله ۱: ورودی را تمیز کنید
مرحله ۲: تعادل بصری ایجاد کنید
مرحله ۳: تمام فضای دیوار خود را بردارید
مرحله ۴: از جریان ترافیک آگاهی داشته باشید
این به اندازه کافی آسان است، نه تنها مبلمان اداری به کارایی بیشتر کمک می کند بلکه فضا را از لحاظ زیبایی بهتر می کند. در مورد نحوه پیروی از این نکات در زیر بیشتر بدانید.

ورودی را تمیز کنید

ورودی شما باید دارای چند قطعه مبلمان باشد. اشیای سنگین بصری مانند میز و قفسه های کتاب خود را از کنار درب بیرون کنید تا فضای بیشتری داشته باشید. هنگامی که شما برای اولین بار به داخل اتاق می روید، این موارد را از چشمانتان دور می کند و به شما یک دید کلی از همه فضا می دهد. سعی کنید تا آنجا که ممکن است چندین چیز را در نزدیکی ورودی نگه دارید، به طوری که فضای بصری را کوچک نکنید یا جریان ترافیک را قطع کنید.

 

ایجاد تعادل بصری

توزیع وزن بصری در سراسر اتاق برای ایجاد فضایی متعادل. به عبارت دیگر، تمام موارد مورد نظر خود را در یک گوشه اتاق قرار ندهید و در انتهای دیگر اتاق، یک دیوار بزرگ و خالی بدون هیچ مبلمان باقی نگذارید. تعادل بصری می تواند نه تنها از طریق مبلمان، بلکه با دقت نیز ایجاد شود. اگر در یک انتهای اتاق میز و صندوق های خود را داشته باشید، پس برای رسیدن به این تعادل، سعی کنید یک هنر بیانیه بزرگ را روی دیوار مقابل بگذارید.
 

تمام فضای دیوار خود را بردارید

اگر با فضای کوچکی کار می کنید، این مرحله ممکن است پیچیده باشد، اما در صورت امکان، سعی کنید از تمام مبلمان خود در برابر دیوارها جلوگیری کنید. برای استفاده بهتر از فضا و دادن سیالی بیشتر به اتاق، میز خود را در وسط اتاق قرار دهید. اگر یک میز دارید که باید در برابر یک دیوار گذاشته شود، صندلی مهمان خود را به جای آن قرار دهید. مقدار مناسب فضای باز دیوار باعث می شود اتاق به نظر بزرگتر  برسد.

از جریان ترافیک آگاهی داشته باشید

مبلمان را در یک آرایش خاص قرار ندهید که در آن مردم برای مقابله با آن تلاش کنند. نه تنها آن را تحریک کننده می کند، بلکه می تواند باعث ایجاد استرس بیشتر در شما در یک اتاق پر سر و صدا شود. رفت و آمد راحت در فضا بسیار مهم است.

به جای قرار دادن قطعات مبلمان در کل طبقه و کاهش فضای راهرو، سعی کنید محیطی با حداکثر بهره وری ایجاد کنید. قرار دادن قفسه های کتاب و کابینت های ضمائم نزدیک به میز شما، مسیر رفت و آمد افراد را باز می کند، این یعنی ایجاد فضای بسیار آسان برای حرکت.
1-همیشه میز منشی و سایر میزهای کارمندی بایدتا انجایی که ممکن است به گونه ای چیدمان شوند تا ارباب رجوع به پشت میز دسترسی نداشته باشد.

2-حتما میز منشی در محلی قرار گیرد تا به درب وروردی اتاق مدیریت تسلط کافی داشته باشد.

3-حتما دقت نمایید جدا از مبحث راحتی و زیبایی مبلمان اداری که برای محیط خود انتخاب می کنید باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید که لوازمی که انتخاب می کنید بتواند حس رسمی و اداری را به ارباب رجوع القا نماید.

4-نوع رنگی که برای محیط خود و لوازم درون آن انتخاب می کنید در واقع معرف ماهیت اداره شما می باشد.


به نظر می رسد با توجه به اینکه این روزها همه به دنبال افزایش راندمان کاری هستند و دوست دارند تا سازمان ها و اداره جات آنها جز بهترین ها باشند نمی توان به سادگی از کنار مبلمان اداری گذشت.چرا که یکی از مهمترین عوامل راحتی و احساس آسایش کارمندان، نشیمنگاه انها می باشد و این می تواند بسیار تاثیر گذار باشد در روند کاری آنها.در کنار این موضوع قطعا نوع طراحی داخلی و دکوراسیونی که برای محیط  کار در نظر گرفته می شود نیز نقشی مهم و پر رنگ دارد.

در این زمینه اینگونه می توان ادامه داد که رنگ بندی محیط قطعا در روحیه کارکنان و حتی مراجعه کنندگان تاثیر بسیاری داشته و می تواند میزان راندمان یک اداره را دستخوش تغییرات نماید.شما با به کار بردن رنگ های الهام بخش و تاثیر گذار در واقع قدمی بزرگ در جهت بالا رفتن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع برخواهید داشت.اگر هدفتان از رنگ بندی برای محیط های سنتی اداری همچون بانکداری است پیشنهاد می کنیم از رنگ های ملایم در این زمینه استفاده نمایید.رنگ هایی همچون زرد کم رنگ و سفید و یا آبی کم رنگ می توانند گزینه های مناسبی برای این امر باشند.

مبلمان اداری ارزان

مبلمان اداری ارزان ممکن است برای هر شرکت یا سازمانی مورد نیاز باشد. مسلما قیمت یکی از نکات اصلی در انتخاب مبلمان اداری ارزان به حساب می آید. ممکن است در این راه کیفیت مد نظر خریدار قرار نگیرد، ولی مسلما به دوام و کیفیت آن نیز توجه خواهد کرد. در این راستا برای تهیه چنین مبلمانی که قیمت عامل تعیین کننده است، مطمئنا کیفیت تا حدودی به فراموشی سپرده می شود. با این حال با کمی گشت و گذار می توانید با قیمت مناسبی مبلمان اداری مد نظر خود را خریداری کنید.
مبلمان اداری برای استفاده در تمامی شرکت ها و اداره ها به کار می رود. از انجاییکه هزینه های راه اندازی شرکت تقریبا بالاست، لازم است حتما مبلمان و یا به طور کلی تجهیزات اداری ارزان تهیه شود. مبلمان اداری را معمولا می توانید از وب سایت های ارائه دهنده مبلمان اداری با تخفیف تهیه کنید. هرچند که بسیاری از فروشگاه های مبلمان اداری در سطح شهر نیز مبلمان اداری برای فروش گذاشته اند. ممکن است برخی از این مبلمان اداری ارزان دارای کیفیت بدی باشند. پس تنها ملاک خرید، ارزان بودن قیمت نیست. پس در این راستا خواسته ها و نیاز های خود را بشناسید تا بتوانید بسته به قیمت مبلمان اداری، محصولات بسیار مناسبی را در کنار کیفیت آن داشته باشید.

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری مدرن

امروزه بحث مدرن بودن دفاتر کار، هم در بحث طراحی و هم در بحث تولید و انتخاب متریال خود را نشان می دهد. سازمان هایی که کسب و کاری نوآورانه و جدید دارند و می خواهند جدید بودن و خلاقیت شرکت خود را حتی در معماری ساختمان و دکوراسیون داخلی دفتر خود به مشتریان و رقبای خود نمایش دهند استفاده از مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه می باشد. 
مبلمان اداری مدرن همچنین در تقسیم واحدها با پارتیشن های دو جداره و تک جداره اداری که بیشتر از فریم های فلزی و شیشه استفاده می شود نیز کاربرد دارند تا فضای مدرن برای کارمندان پررنگ شود مبلمان اداری کارگروهی مدرن نیز علاوه بر ایجاد فضای اختصاصی به نوعی زیبایی و حفظ حریم شخصی را برای پرسنل به ارمغان می آورد.
مبلمان اداری مدرن اما در عصر معاصر و با تغییر و تحولات جامعه پدید آمده است .
افرادی که به سادگی علاقه دارند و ترجیح می دهند دور و برشان شلوغ نباشد قاعدتا باید از سبک مدرن مبلمان استفاده کنند اما افرادی که به دنبال نشان دادن جلال و شکوه در محیط کاری خود هستند بهتر است از سبک کلاسیک استفاده کنند .

مبلمان اداری سلطنتی و خاص

دسته ی دیگری از مبلمان اداری در سبک سلطنتی است .این نوع مبلمان یک نوع تجملی و گران قیمت است .زیرا ریزکاری های زیادی دارد و زمان زیادی برای ساختن میبرد .از این جهت به اصطلاح لقب مبلمان اداری خاص و یا لاکچری را می گیرد .یک فضای ساده نمی تواند این مبلمان اداری را به خوبی نمایش دهد .پس بهتر است در یک فضای مناسب با دکوراسیون خیلی زیبا از آن استفاده کنید .بهتر است سعی نکنید مبلمان دست دوم بخرید زیرا عمر آن از زمان تولید کم تر شده است و دوام کمتری خواهد داشت و به زودی مجبور می شوید یک سری دیگر تهیه کنید . از همان ابتدا ست نو و جدیدی در سبک مورد علاقه ی خود پیدا کنید .

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک از گذشته تا به امروز وجود داشته و همواره طرفداران خاص و خاص پسند خود را دارد .وقتی شخصی وارد فضایی می شود شروع به آنالیز کردن آنجا می کند تا تصویر در رابطه با زمینه ی کاری و افراد آنجا به دست اورد . میز اداری کلاسیک یکی ازارکان اصلی مبلمان اداری کلاسیک هست که در ادامه توضیحاتی ارائه می شود:

مزایای میز اداری کلاسیک

 

تاثیر بر اعتبار :

وقتی ارباب رجوع رو به روی خود فضایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک ببیند احساس می کند قرار است با فرد مهم و معتبری رو به رو شود و این برای موقعیت آن اداره خیلی خوب است .

پس محیط کار خیلی مهم است زیرا بخش اصلی زندگی محسوب می شود و اکثر افراد بیشترین ساعات روز خود را در محل کارشان می گذرانند . همچنین در محیط های اداری مانند شرکت هاست که قرارداد های مهم کاری بسته می شود و وجود یک ست اداری فوق العاده مخصوصا اگر میز اداری کلاسیک باشد می تواند تاثیر مثبتی بر قرارداد شما داشته باشد زیرا چیز هایی که به چشم دیده می شوند به طور مستقیم بر تصمیم افراد تاثیر می گذارد .و هیچ چیز مانند یک دکوراسیون عالی و شیک نمی تواند بر مخاطبان کاری شما تاثیر بگذارد .

مزایای مبلمان اداری,مبلمان اداری ارگونومیک,معایب مبلمان اداری

توضیح مبلمان اداری ارگونومیک و لیستی از مزایا و معایب مبلمان اداری

120 نفر

سه مزیت عمده مبلمان اداری خوب

۱- مبلمان اداری مورد استفاده قابل اعتماد است؟

بر خلاف مبلمانی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است هر چند وقت یکبار عوض شود، مبلمان اداری بازه زمانی استفاده بیشتری دارد، به این ترتیب آنها تمایل به سایش و پاره شدن دارند که باعث می شود که مبلمان مورد استفاده قابل اعتماد نباشد. حقیقت این است که بسیاری از خریداران نمی توانند مبلمان با کیفیت و جدید را تشخیص دهند و هنگام خرید، فکر لازم در مورد استفاده از مبلمان صورت نمی گیرد.

۲- هزینه بسیار موثر است.

گاهی اوقات مبلمان مورد استفاده تنها یک چهارم هزینه های مبلمان جدید است، که به مالک کسب و کار اجازه می دهد تا پرداخت های کمتری را انجام دهد، در حالی که حرکتی به نظر حرفه ای می آید. برای مثال، شرکت ها اغلب می توانند تا هشتاد درصد هزینه های مبلمان جدید را ذخیره کنند. این تنها به این دلیل است که مبلمان  قدیمی دارای کیفیت و طول عمر زیادی هستند.

۳- خرید مبلمان اداری بر پایه محیط زیست

مبلمان اداری استفاده شده که دوباره به فروش نمی رسد اغلب به دفاتر دفع زباله ارسال می شوند. در واقع، بسیاری از کسب و کار تمایل به استفاده از این مبلمان استفاده شده ندارند. اما بسیاری از مبلمان استفاده شده در شرایط خوبی است، زمانی که از آن ها به عنوان جایگزین استفاده شود، باعث می شود بتوان آن ها را اصلاح کرد تا به عنوان مبلمان اداری جدید مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از فروشندگان این نکته را ذکر می کنند که مبلمان استفاده شده را به مشتریان خود ارائه دهند تا نه تنها به این دلیل که حس کسب و کار را خوب می کند بلکه به دلیل تعهد خود به بازیافت و استفاده مجدد از مبلمان قابل استفاده، است.

ویژگی های مبلمان اداری خوب

در خرید مبلمان اداری باید به استاندارد داشتن و ارگونومیک بودن آن توجه داشته باشید. این دو ویژگی برای حفظ سلامتی خود و کارکنانتان می باشد. رضایت کارمندان در محیط کار مقوله ای است که بسیار اهمیت دارد. زیبایی محل کارتان با انتخاب درست و هماهنگ با محیط کار دوچندان خواهد شد. پایه های فلزی و با استحکام سبب می شوند در حین جابه جایی ها مبل فرسوده نشود. برای اینکه مبلمان اداری دوام بیشتری داشته باشد و سالهای بیشتری برای محیط کارتان باقی بماند باید در ساخت آن از متریال های با کیفیت استفاده شود. برای اینکه فضاهای خالی محیط کارتان را پوشش دهید به هماهنگی مبلمان اداری با محل کارتان توجه داشته باشید تا زیبایی مبلمان بیشتر دیده شود. هر چه مبلمان اداری شما کیفیت بیشتری داشته باشد، در پیشرفت و هماهنگی کارمندان شما تاثیر بیشتری نیز خواهد گذاشت.

استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک چه مزایایی دارد؟

 مبلمان اداری ارگونومیک یک سرمایه گذاری مهم برای یک کسب و کار است.
 در انتخاب یک مبلمان اداری مورد نظر چیزهای زیادی به مانند رنگ، اندازه، شکل، قیمت و بسیاری دیگر وجود دارد. اما یکی از عواملی که ممکن است تا حدی روشن نباشد، مزایای سلامت مبلمان اداری برای شما است. استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک در کسب و کار شما می تواند کارآیی کارکنان و رفاه عمومی را افزایش دهد، در حالی که کاهش هزینه های مربوط به سلامت برای شما و کارمند شما می تواند مورد مهم دیگر باشد.
اگر مبلمان های اداری با اصول استاندارد و با استفاده از اطلاعات علمی و محاسبات دقیق طراحی شده باشند، به طوری که با فیزیک بدنی انسان متناسب و سازگار باشند، به آنها «مبلمان اداری ارگونومیک» گفته می شود. افراد در محیط کار و اداره ساعات زیادی را بر روی مبلمان های اداری می گذرانند. از همین رو استاندارد بودن این مبلمان ها اهمیت زیادی دارد.
در صورتی که مبلمان اداری استاندارد نباشند، مشکلاتی از قبیل کمردرد، دیسک کمر، ارتروز گردن، مشکلات ستون فقرات، بد شکل شدن ناحیه کتف و .... رخ می دهد. در محیط کار مبلمان ها به انواع میز، صندلی، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس و ... تقسیم می شوند. تمامی این وسایل باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی شوند.

مزایای مبلمان اداری ارگونومیک

مبلمان اداری ارگونومیک مزایای متعددی را به دنبال دارند که می توان آنها را به شکل زیر شرح داد:

تضمین سلامت کارکنان

زمانی که مبلمان های اداری یک شرکت ارگونومیک و استاندارد باشند، اولین مزیت آن تضمین سلامت کارکنان است. به طوری که اگر کارمندان ساعات زیادی را در پشت صندلی استاندارد باشند، استرس عضلانی در ستون فقرات  آنها کاهش می یابد و حالت طبیعی S شکل ستون فقرات، سلامت خود را حفظ می کند. در مواردی که مبلمان های غیراستاندارد استفاده می شود، پس از مدت کوتاهی، گردن درد و بهم ریختن ساختار ستون فقرات در کارکنان بروز می کند.

افزایش بازدهی و راندمان کاری

در شرکت هایی که از مبلمان های اداری ارگونومیک استفاده می کنند، بدون شک کارکنان بازدهی بیشتری خواهند داشت. چرا که کارمندان شرکت با راحتی بیشتری می توانند مشغول کار شوند. این در حالی است که مبلمان اداری غیراستاندارد، وقت زیادی را هدر می دهد و کارکنان به جای پرداختن به کار، باید مشغول تنظیم میز و صندلی ها و هماهنگ کردن خود با مبلمان اداری شوند.

رسیدگی بهتر به امور شرکت

زمانی که مبلمان اداری شرکت ارگونومیک باشد، کارکنان می توانند با سرعت بیشتری به امور شرکت و کارهای خود رسیدگی کنند. میزهایی که به شکل استاندارد طراحی شده باشند، علاوه بر اینکه محلی برای قرار گرفتن سیستم کامپیوتر و وسایل مورد نیاز کارمندان هستند، محلی نیز برای نگهداری اسناد هستند. صندلی های ارگونومیک هم براحتی از جای خود حرکت می کنند و کارمندان می توانند بر سرجای خود به اطراف هم چرخش داشته باشند. در این صورت رسیدگی به برخی از امور نیازی به برخاستن ندارد. در نتیجه در زمان تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

ارتفاع مناسب مبلمان های اداری ارگونومیک

زمانی که مبلمان های اداری ارگونومیک هستند، ارتفاع آنها نیز متناسب با قد کارکنان است که در این صورت نیازی به خم شدن یا ایستادن نیست. صندلی ها و میزها متناسب با هم طراحی می شوند. تمامی وسایل بر روی میز جا داده می شوند. کارمندان مجبور نیستند تا به طور مداوم خم و راست شوند. همچنین دسته های صندلی به گونه ای طراحی می شود که دستها و بازوها با حالت ۹۰ درجه و هم سطح با میز اداری یا میز کارمندی قرار می گیرد که این وضعیت، بهترین حالت برای نشستن و کار کردن است.

حفظ سلامت چشم

یکی از مواردی که در مبلمان های اداری ارگونومیک به آن توجه ویژه می شود، حفظ سلامت چشم های کارکنان است. سیستم های کامپیوتری مهمترین ابزار کار در شرکت هاست که خیره شدن به آن در زمان طولانی، می تواند عواقب بدی را برای چشم ها به دنبال داشته باشد. در مبلمان اداری ارگونومیک، اندازه صفحه روی میز و فاصله آن تا صندلی مطابق با المان های خاصی طراحی می شود. در واقع با قرار گرفتن سیستم کامپیوتر بر روی صفحه میز و نشستن فرد بر روی صندلی، فاصله میان چشمها و سیستم کامپیوتری، در زمان طراحی مبلمان اداری مد نظر قرار می گیرد.

مزايا و معايب استفاده از مبلمان اداري در فضاي كاري چيست؟

علي‌رغم تمام مزايايي كه استفاده از مبلمان اداري دارد، اين وسايل مي‌توانند معايب و نكات منفي براي دفتر كار و فضاهاي اداري نيز داشته باشند. اگرچه مي‌توان معايب مبلمان اداري را با پيروي از اصول و قواعد اين كار و استاندارد‌هاي موجود به حداقل رساند، اما در زير به گوشه‌اي از اين نكات منفي اشاره مي‌كنيم.
يكي از مهم‌ترين معايب مبلمان اداري اشغال كردن فضاي زيادي از محيط كار است. شايد در نگاه اول اين ايراد خيلي بزرگ به نظر برسد، اما در حقيقت اين طور نيست. اين مبلمان با بهينه‌ سازي محيط و ايجاد فضاي استاندارد قابل استفاده ضمن مجزاسازي قسمت‌هاي مختلف يك دفتر كار، نقش چشمگيري در زيباسازي و استاندارد كردن محيط اداري بازي مي‌كنند.
ايراد ديگر مبلمان اداري در هزينه‌اي است كه بر عهده مديران مي‌گذارد، اما اين هزينه در واقع نوعي سرمايه‌گذاري و پس‌انداز براي بهبود كسب و كار و افزايش راندمان كاري پرسنل است كه اگر عاقلانه و هوشمندانه هزينه شده و با كارشناسان دكوراسيون داخلي در رابطه با طراحي و خريد آن مشورت شود، نتايج خيلي خوبي را براي كسب و كار مورد نظر حاصل مي‌كند.
 

 

بیشتر بدانید
قیمت مبلمان اداری,قیمت میز مدیریت

عوامل تعیین کننده قیمت مبلمان اداری

57 نفر

درهنگام  خرید مبلمان اداری یکی ازدغدغه های مهم خریداران صحت قیمت مبلمان اداری مورد نظرشان است. حتی گاهی پیش از خرید و درهنگام اختصاص بودجه لازم است اطلاع کافی از طیف قیمت مبلمان اداری مورد نظر وجود داشته باشد تا با آگاهی کافی نسبت به کم و کیف خرید تصیمیم گیری شود. در میان انواع مبلمان اداری، صندلی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. این محصولات که به تعداد زیادی خریداری می‌شوند، علاوه بر این که قیمت شان باید مقرون‌به‌صرفه باشد، به دلیل استفاده مداوم و طولانی‌مدت، می‌بایست از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. طی سال‌های اخیر استانداردهای تولید صندلی اداری به‌کلی تغییر کرده است و اصول ارگونومی از اهمیت ویژه‌ای در طراحی این محصولات برخوردار گشته‌اند.

عوامل تعیین کننده قیمت مبلمان اداری

در کل، چهار عامل هستند که به طور اساسی روی قیمت مبلمان اداری تأثیر می‌گذارند. البته همان طور که گفتیم تنها این چهار عامل نیستند، بلکه مهم‌ترین عوامل همین‌ها هستند.
اولین و مهم‌ترین عاملی که در مبلمان اداری تأثیر می‌گذارد، جنس مواد اولیه است. مبلمان اداری می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند چوب، مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و روکش صندلی‌ها و مبل‌ها از پارچه‌ها و اجناس گوناگون باشد. اینکه در ساخت مبلمان اداری چقدر از مواد اولیه استفاده شده است در قیمت تأثیر دارند. مثلاً میزهای کلاسیک بزرگ که در ساخت آنها مواد اولیه زیادی به کار می‌رود، از بقیه مدل میزها قیمت‌های بیشتری دارند. مبلمان هم بسته به نوع تهیه آن و جنس روکش آن از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند.  

کارمندان هر شرکتی بیشترین ساعات روز خود را در محل کار و روی صندلی و پشت میزهای اداری می گذرانند پس باید راحتی و آرامش آنها با انتخاب بهترین نوع مبلمان اداری فراهم نمود. قیمت مناسب مبلمان اداری به مدیران این امکان را می دهد انتخاب مناسب تری را با توجه به فضای مورد نظر داشته باشند.قیمت مبلمان اداری معمولا با توجه به جنس و نوع کاربری تفاوت دارد ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهد

دومین عاملی هم که در قیمت مبلمان اداری تأثیر دارد نوع طراحی است. به طور قطع طراحی بسیار مهم است. یک میز و صندلی ساده که هیچ پیچیدگی در ساخت نداشته باشد قیمت متفاوتی دارد با میز و صندلی که برای ساخت آنها طراحی خاص انجام شده است. به ویژه اگر طراحی تنها و خاص مکان و محیط شما باشد که باید قیمت متفاوتی نیز بابت آن پرداخت کنید. یعنی وقتی طراح محیط شما را ببیند و ویژه آن طرحی را برای شما بزند، خیلی قیمت متفاوت خواهد بود. در هر حال قیمت خاص بودن را باید پرداخت کنید. 
خدمات پس از فروش عاملی است که باید بابت آن هزینه پرداخت شود. وقتی پس از فروش محصولی خدمات پس از فروش نیز با آن به شما ارائه می‌شود، در واقع در زمان استفاده از محصول و مشکلاتی که ممکن است در زمان کار کردن با آن برای شما به وجود آید، از شما حمایت می‌کند و در واقع همراه شما خواهد بود. در واقع هزینه کردن برای خدمات پس از فروش نوعی سرمایه گذاری است که موجب اطمینان خاطر شما خواهد شد.
عامل مهمی دیگری هم که در قیمت مبلمان اداری تأثیر دارد نام برند و شرکتی است که از آن خرید می‌کنید. این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست که قیمت محصولاتی که برند هستند باید پرداخت شود. زیرا پشت صاحبان برندها سال‌ها تجربه نهفته است که محصولی با کیفیت را به شما ارائه خواهند داد. 
مبلمان اداری نیز اگر از شرکت‌هایی تهیه شوند که توانسته‌اند با ارائه محصولات با کیفیت بالا نام خود را به برند تبدیل کنند، قیمت کالاها و تولیدات آنها متفاوت از بقیه خواهد بود. 
البته خریدن جنس گران مزایایی دارد که همه با آن آشنایی داریم که یکی از مزیت‌های آن این است که با یک بار هزینه سال‌ها می‌توانید از آن بهره برداری کنید. خریدن جنس ارزان و آماده و بدون طراحی خاص دردسرهایی دارد که تا این کار را نکنید از آن آگاه نخواهید شد.
قیمت مبلمان اداری به موارد مختلفی بستگی دارد. مثلا این که چوبی باشند یا فلزی یا ترکیب این موارد، این که از چه نوع چوب و یا چه نوع فلزی ساخته شده باشند، از نوع کلاسیک باشند یا مبلمان اداری مدرن، چه اجزایی داشته باشند و ... می دانیم که هر چه قدر تعداد اجزا بیشتر باشد، جنس چوب یا استیل مبلمان مرغوب تر باشد و هرچه سایز مبلمان بزرگ تر باشد، قیمت مبلمان نیز افزایش می یابد.

هزینه مبلمان اداری

یک مبلمان اداری خوب نباید آنقدر ارزان باشد که کیفیت کار زیر سوال برود و نه آنقدر گران باشد که برای تهیه آن نیاز به بودجه های سنگین داشته باشد. هر چه کیفیت کار در مبلمان افزایش یابد و قابلیت های آن بیشتر باشد طبیعتا باید هزینه بیشتری برای تهیه آن بپردازید. برای رفع کمبود جا در مبلمان و صندلی اداری به آن فایلینگها، طبقه بندی و کشوهای بیشتر اضافه می کنند. همین طور برای بالا بردن کیفیت، روکش های بسیار طبیعی به کار می گیرند. طبی بودن صندلی اداری سبب می شود سلامت کارمند حفظ گردد و دیرتر خسته شود. با انتخاب مناسب مبلمان اداری راندمان فعالیت های کارمندان را افزایش دهید زیرا آن ها بیشتر وقت خود را پشت میزهایشان می گذرانند پس در هنگام خرید، سلامت آن ها را مدنظر قرار دهید و اعتبار شرکت خودتان را افزایش دهید.

قیمت میز مدیریت

قیمت میز مدیریت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا می توانید با این عوامل آشنا شوید. از جمله عواملی که در قیمت میز مدیریت می تواند تأثیر مستقیم داشته باشد، جنس آن است. این که شما می خواهید از چوب استفاده کنید یا شیشه و یا حتی آلومینیم می تواند در قیمت تمام شده ساخت این میز تأثیر داشته باشد. حتی نوع چوب به کار رفته نیز یک عامل مهم برای افزایش قیمت میز مدیریت است. البته معمولاً هم از چوب برای ساخت میز های مدیریت استفاده می شود. دیگر عامل ابعاد میز است. اگر فضای کاری شما وسیع است، می توانید از میز های بزرگ استفاده کنید که البته این مورد نیز بر قیمت میز مدیریت می تواند تأثیر مستقیم داشته باشد. حتی نوع میز مدیریت هم یک پارامتر بسیار مهم است. برای مثال میز های مدیریتی که از نوع کنفرانسی نیز هستند، بسیار گران تر از سایر میز های مدیریت هستند. اما دیگر عوامل می تواند زیبایی یا طرح و رنگ میز باشند که البته تأثیر آن چنان زیادی بر قیمت نخواهند گذاشت.


 

بیشتر بدانید
دکوراسیون کلاسیک,سبک کلاسیک در مبلمان اداری,میز مدیریت کلاسیک,صندلی اداری کلاسیک,میز اداری چوبی کلاسیک,صندلی کلاسیک چوبی,میز سلطنتی کلاسیک,مبلمان اداری کلاسیک,تفاوت مبلمان اداری مدرن با مبلمان اداری کلاسیک

در مورد مبلمان اداری کلاسیک چه می دانید

70 نفر

دکوراسیون کلاسیک

اشخاصی که به دکوراسیون کلاسیک علاقه دارند نمی توانندبا دکور مدرن ارتباط بر قرار کنند پس بهتر است ازمیز مدیریت کلاسیک در دفتر کار خود استفاده کنند .زیرا سبک کلاسیک یک سبک مجلل و شلوغ است وقطعا میز اداری کلاسیک نیز سادگی نخواهد داشت .
همین شلوغی کار بر روی میز اداری کلاسیک وتجمل ان است که بیشتر افراد را به خود جذب می کند .میز اداری کلاسیک یک مدل فاخر است . چنین میزی درفضای ساده نمی تواند به خوبی جلوه کند و به یک محیط بادکوراسیون کلاسیک نیاز دارد .
اگر میز کلاسیک در یک فضا با دکوراسیون داخلی کلاسیک قراربگیرد می تواند چشم انداز زیبایی از محیط کاری شما پدید آورد .انتخاب یک سبک در هر فرد با توجه به سلیقه ، تمایلات و موقعیت اجتماعی فرق دارد .حتی این انتخاب بسته به شغل شما نیز متفاوت خواهد بود .مثلا اگر شما با افراد میانسال در زمینه ی کارهای فرهنگی وکشوری در تعامل هستید بهتر است از دکور و میز اداری کلاسیک استفاده کنید .یک میز اداری کلاسیک به یک فضای بزرگ برای دیده شدن نیاز دارد .هر چند میز اداری کلاسیک به دلیل سبک خاص طراحی اش به راحتیبه چشم می آید ولی وجودش در یک فضای بزرگ می تواند آن را با عظمت تمام نمایش دهد
میز کلاسیک به همراه کتابخانه و صندلی ست می تواند شما را ساعت هابدون احساس خستگی از کار در دفترتان نگهدارد .در یک فضای اداری وجود میز و صندلی است که به آن روح می بخشد .چه بسا که استفاده از میز اداری کلاسیک می تواند فضا را دلپذیر کند .وجود یک دکور کلاسیک صد در صد می تواند تاثیر مثبت بر روی تجارت شما داشته باشد . قرار داد های بزرگ در دفاتری بادکور کلاسیک عقد می شوند .

سبک کلاسیک در مبلمان اداری

 
مبلمان اداری مناسب می تواند بهره وری کارکنان را با بهبود راحتی وآسایش و همچنین  کاهش حواس پرتی افزایش دهد. این به ویژه به این دلیل است که سازمانها امروزه اغلب  به دنبال ایجاد فضای اداری باز هستند. با پانل های بلند برای خنثی کردن سر و صدا و شلوغی دفتر.چنین ملاحظاتی بسیار مهم است، زیرا خرید مبلمان اداری یک سرمایه گذاری مهم و و بلند مدت است.
  

میز مدیریت کلاسیک و صندلی اداری کلاسیک :

میز و صندلی اداری کلاسیک عمدتا در بدنه از چوبهای منبت کاری شده و تذهیب کاری شده و در نشیمن از چرم طبیعی ساخته میشوند.میزهای اداری کلاسیک با توجه به اینکه کار دست هستند و بصورت سفارشی ساخته میشوند دارای قیمت بالاتری نسبت به کارهای مدرن میباشند. اکثر کارهای اداری کلاسیک رنگ چوب هستند ولی افرادی هستند که علاقمندند که میز مدیریت کلاسیک سفید داشته باشند. اگر بکارهای با شکوه و بخصوص میز مدیریتی سلطنتی یا میز ریاست سلطنتی علاقمندید پیشنهاد ما به شما انتخاب سبک کلاسیک میباشد

 

رنگ و متریال میز کلاسیک :

استفاده از رنگ های قهوه ای ، شکلاتی ، طلایی و سفید در میز اداری کلاسیک به زیبایی آن کمک می کند .در ساخت میز کلاسیک تنها از متریال چوب استفاده می شود و بیشتر چوب راش را برای آن به کار می گیرند .

میز اداری چوبی کلاسیک

قبل از هرگونه اقدام جدی برای انتخاب و خرید مبلمان اداری جدید شما باید الزامات و نیازمندیهای کارکنان خود را شناسایی نمایید . باید بدانید چه چیزی باعث میشود تا پرسنل شما بتوانند کار خود را راحت انجام دهند . امروزه مبلمان اداری باید با توجه به استانداردها و اصول ارگونومی و درجه ایمنی ، بهره وری و انعطاف پذیری انتخاب شوند.

صندلی کلاسیک چوبی

این بدین معنی است که بعضی سازمانها اولویت اول را به سلامتی و ایمنی پرسنل خود اختصاص میدهند .علم دکوراسیون اداری و طراحی محیط کاری امروزه ارگونومی و ایمنی را بعنوان یک فاکتور اصلی در زمان طراحی در نظر میگیرد .این امر دیگر در همه سازمانها اجرایی شده و روز بروز توسط کارکنان و متخصیصن این امر توسعه می یابد.
 

میز سلطنتی کلاسیک

این که مبلمان اداری ارگونومیک در سلامتی افراد تاثیر مستقیم دارد و استفاده از آن موجب کاهش آسیب های ناشی از موقعیت های نادرست و حرکات ناخوشایند میشود بنوبه خود از آسیبهای شدید بدنی بخصوص به کمر و گردن می کاهد .اما شاه کلید استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک ،بحث قابل تنظیم بودن آنها میباشد.
  

خصوصیات مبلمان اداری کلاسیک

 
 صندلی اداری که کاربر را قادر میسازد با یک مکانیزم ساده ارتفاع صندلی و بخش نشیمن را مطابق میل خود تنظیم کند راحتی و آرامش بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد و در عین حال هزینه های کارکنان را کاهش دهد .نوع فعالیت پرسنل  نیز یکی از فاکتورهای با اهمیت در انتخاب مبلمان اداری به شمار می آید که رل های متفاوتی  از مبلمان اداری را تکمیل می کند.
 

ظرافت در مبلمان اداری کلاسیک

 
مبلمان اداری کلاسیک ظریف و زیبا است برخلاف باور عامه که همیشه تصور میکنند این نوع مبلمان اداری خیلی بزرگ و عاری از هرگونه ظرافتی است .در اینجا باید خاطر نشان کنیم که منظور از ظرافت در مبلمان کلاسیک شکنندگی آن نمیباشد یا ضعیف بودن آن بلکه منظور از ظریف بودن این محصول اداری زیبایی و هماهنگی بسیار چشم نواز بین تمام اجزا تشکیل دهنده آن میباشد . در پایه ها و همچنین تابلو میز میتوان این ظرافت و هماهنگی را بوضوح ملاحظه نمود . در طراحی یک مبل کلاسیک اداری فرم کلی بسیار اهمیت دارد و رنگ نیز آن را تکمیل میکند .باید هم در زمان تولید و هم طراحی به این ظرافتها توجه کامل داشت همین هماهنگی است که مبل اداری کلاسیک را از سایر مبلمانها متمایز میسازد .

 

چوب مواد اولیه اصلی در مبلمان اداری کلاسیک

چوب یعنی طبیعت و استفاده از چوب در ملزومات اداری یعنی اوردن طبیعت به منزل و محل کار. در طراحی مبلمان اداری کلاسیک همیشه این اصل در نظر گرفته شده است که چوب بعنوان یک فریم اصلی باید در مبلمان کار شود .این همذات پنداری با طبیعت میتواند باعث ارامش بخشی به محیط کار و کارکنان شود یک میز اداری کلاسیک که با چوب کاج روس تهیه شده است میتواند زیبایی طبیعت را در محیط کار شما متجلی نماید و این امر باعث میشود تا دفتر کار شما بسیار مطلوبتر و مثبت تر شود .

 

 نقش و نگار در مبلمان اداری  کلاسیک

نقش و نگار در مبلمان اداری کلاسیک  یعنی استفاده از افراد حرفه ای و با تجربه در طراحی و تولید این محصول .شما هم شاید صندلیهای اداری یا خانگی با تاجهای بسیار زیبا که توسط استادان حرفه ای تراشیده شده اند را ملاحظه کرده باشید این نقش و نگارها بسیار در محیط کار جلوه نمایی میکنند .بخصوص در مبلمان اداری سلطنتی این حکاکی ها یکی از خصوصیات انکار ناپذیر محصولات میباشند .

 

 دوام و ماندگاری بالای مبلمان اداری کلاسیک

با توجه به اینکه این نوع مبلمان اداری از بهترین مواد اولیه که همان چوب جنگل میباشد تولید میگردد خیلی ماندگاری بالا و کیفیت آن عجیب بنظر نمیرسد به همین دلیل است که البته قیمت مبلمان اداری ذکر شده نیز نسبت به محصولات ساخته شده با ام دی اف بالاتر است . این محصول کمتر نیاز به تعمیر دارد و اگر بتوانید آنرا هراز گاهی با مواد جلا دهنده برق بیاندازید گویا همین امروز آنرا خریداری کرده اید .

 

تفاوت مبلمان اداری مدرن با مبلمان اداری کلاسیک:

مبلمان اداری لوکس و لاکچری دیگر دارد همه گیر میشود اکثر مدیران باهوش به نقش زیبایی و با کلاس بودن دفتر در جلب اعتماد مشتریان حضوری پی برده اند و البته افرادی هم هستند که اعتقاد دارند که سازمان خانه اول آنها است و چه بهتر که این خانه را با یک دکوراسیون اداری لوکس تزئیین کنند . مبلمان اداری لوکس تعریف خودش را دارد .گرانقیمت ، چشم نواز و بسیار با کیفیت ، مبلمان اداری لوکس میتواند هم در سبک مدرن باشد و هم در سبک کلاسیک ،خرید مبلمان اداری لوکس یک کار مهم است. اکثر کارکنان کل روز را در دفتر می گذرانند؛بنابراین نیاز به دریافت محصولات اداری مناسب دارند. این امر به افزایش بهره وری و کمک به توسعه تجارت شرکت کمک می کند. تجهیزات اداری خوب طول خواهد کشید تا خراب شود و دوام بیشتری خواهد داشت. تعمیرات کمتر خواهد بود و این یکی از مسائل مهم است. شما نباید زمان خود را در مراقبت از مبلمان هدر دهید. در عوض شما باید بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید.
این پرسش که سبک مدرن بهتر است یا کلاسیک، واقعاً سؤال بی‌معنایی است. هیچ‌کدام بر دیگری ارجحیت ندارد. هر مدیری بنا به سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند برای دکوراسیون خود هر سبکی  میز مدیریتی سلطنتی، میز مدیریت کلاسیک یا مدرن را انتخاب کند. گاهی واضح نمی‌توان گفت که فرد یک سبک مدرن یا کلاسیک را می‌پسندد و یا از تلفیقی از هر دو استفاده می‌کند. البته بدون اینکه تعریف درستی از سبک‌ها و نحوه تلفیق درست آنها با یکدیگر داشته باشید، اقدام به این کار نکنید.
دکوراسیون داخلی نقش عمده‌ای در كيفيت فضای ساختمان دارد. نحوه چيدمان وسایل و تقسيم‌بندی فضا، رنگ پوشش كف، سقف و ديوارها، نورپردازی و از همه مهم‌تر مبلمان اداری تعيين‌كننده زيبايی و كارآمدی فضاها هستند.
اگر محل کارتان کوچک متراژ یعنی زیر ۱۰۰ مترمربع است و می خواهید از تلفیق دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده کنید، حتما سبک غالب برای دکور محل کار خود را مدرن انتخاب کنید چرا که سبک مدرن نسبت به دیگر سبک ها به خصوص سبک کلاسیک خلوتی بیشتری دارد و با مساحت و محیط شرکت های کوچک متراژ همخوان تر است. برای استفاده از سبک کلاسیک به عنوان سبک غالب دکوراسیون به فضاهای بزرگ تر نیاز داریم.

 

 

بیشتر بدانید
مبلمان اداری مدرن, میز مدیریت مدرن,میز اداری مدرن

جایگاه مبلمان اداری مدرن در محیط اداری کنونی

42 نفر

امروزه بحث مدرن بودن دفاتر کار، هم در بحث طراحی و هم در بحث تولید و انتخاب متریال خود را نشان می دهد. سازمان هایی که کسب و کاری نوآورانه و جدید دارند و می خواهند جدید بودن و خلاقیت شرکت خود را حتی در معماری ساختمان و دکوراسیون داخلی دفتر خود به مشتریان و رقبای خود نمایش دهند استفاده از مبلمان اداری مدرن بهترین گزینه برای آنها می باشد. 
مبلمان اداری مدرن همچنین در تقسیم واحدها با پارتیشن های دو جداره و تک جداره اداری که بیشتر از فریم های فلزی و شیشه هستنداستفاده می شود تا فضای مدرن برای کارمندان پررنگ شود مبلمان اداری کارگروهی مدرن نیز علاوه بر ایجاد فضای اختصاصی به نوعی زیبایی و حفظ حریم شخصی را برای پرسنل به ارمغان می آورد.

مبلمان اداری مدرن شامل :
•    میز مدیریت مدرن
•    صندلی اداری مدرن
•    میز کنفرانس مدرن
و … می باشد .

اهمیت مبلمان اداری مدرن در محیط کار:

تهیه ی مبلمان اداری برای هر مجموعه ی اداری لازم است و انتخاب یک ست مبلمان اداری مدرن می تواند به ما روحیه و انگیزه بدهد .همچنین اگر هر فردی یک قسمت شخصی برای انجام کارهایش داشته باشد خیلی می تواند به روند کاری مجموعه کمک کند .
تهیه ی مبلمان اداری می تواند به دفتر شما نظم بدهد .معمولا میزمدیریت مدرن از متریال کمتری استفاده کرده و نسبت به میز مدیریت کلاسیک از رنگهای روشن در آن بیشتر استفاده شده ، همچنین بخشهای مخفی نظیر داکتها و باکسهای کابلهای شبکه و سیم برق نیز در آن تعبیه شده است .

همچنین در تقسیم واحدها با پارتیشنهای دو جداره اداری نیز بیشتر از فریمهای فلزی و شیشه استفاده میشود تا فضای مدرن برای کارمندان عینیت یابد

میزهای کارگروهی مدرن نیز علاوه بر ایجاد فضای اختصاصی بنوعی زیبایی و حفظ حریم شخصی را برای پرسنل به ارمغان می آورد.

میز کنفرانس مدرن ، کمی بخود شکل فضایی گرفته و زیباتر شده است .

تاثیر مبلمان اداری مدرن بر بالابردن بازدهی کارمندان

این روزها برای شرکت ها بیشتر مبلمان مدرن در نظر گرفته می شود. مبلمان اداری مدرن کارایی کارمندان را بیشتر و مبلمان اداری قدیمی باعث تنبلی کارمندان می شود. مبلمان نقش مهمی در افزایش پتانسیل بهره وری مجموعه دارد. میز مدرن یکی از لوازمی است که ظاهری متفاوت و مدرن به فضای کار می دهد که یک صندلی مدرن و راحت هم آنرا همراهی می کند.
 ولی امروزه میز مدیریت مدرن که از اواخر قرن 19 میلادی به دلیل به وجود امدن سبک مدرن در ان زمان وارد عرصه ی مبلمان اداری شده است توانسته طرفداران زیادی داشته باشد . البته اغلب طرفداران خود را در عصر جدید با فراگیر شدن سبک مدرن در دنیای امروز به دست اورده است .سبک مدرن به راحتی در بیشتر زوایای زندگی انسان مدرن پسند امروزی دیده می شود

 میز مدیریت مدرن :

سبک مدرن با جامعه ی امروز سازگار تر است و به راحتی می تواند در ان جایگاهی به دست آورد .میز مدرن به دست طراحان خوش فکر این عصر طراحی می شود و ایده ال هایی را که از یک میز توقع دارید می توانید در درون ان ببینید . میز مدیریت مدرن در حین سادگی می تواند نظر ها را به سمت خود جلب کند .میز مدیریت مدرن در دنیای مدرن امروز برای استفاده در مکان های اداری معقول تر است .

سادگی در سبک مدرن میز مدیریت :
 

ظرافتی که در این میز دیده می شود حتی اگر بزرگ باشد می تواند افراد را متوجه خود کند . لفظ سادگی برای میز مدیریت مدرن به این معنی نیست که زیبایی ندارد برعکس این نوع میز توانسته زیبایی را در کمال سادگی داشته باشد
که این به تنهایی این میز را خاص کرده است .زیرا زیبایی در سادگی است و سادگی هیچوقت از مد نمی افتد  .

متریال های میز مدیریت :

در یک مجموعه یک قسمت با دیگر قسمت ها تفاوت دارد  و ان قسمت اتاق مدیریت است . زیرا مدیر با دیگر افراد مشغول در ان مجموعه از نظر سمت و مقام فرق دارد و جایگاه بالاتری دارد . این موضوع باعث می شود که بیشتر به این مقام اهمیت داده شود .
میز مدیریت مدرن نیز یکی از تجهیزاتی است که اگر در دفتر مدیر از ان استفاده شود می تواند به راحتی دیگران را توجیه کند که ان قسمت ، قسمت مدیریت است . همچنین می تواند موجب بالا رفتن اعتبار مجموعه شما نزد افراد جامعه شود . میز مدیریت مدرن در متریال های چوب ، فلز ، ام دی اف ، شیشه و فایبر گلاس ساخته می شود .
میز مدیریت مدرن یک بخش جدا ناشدنی از مبلمان اداری یک شرکت یا سازمان است و به عبارتی پیدا کردن یک میز مدیریت مدرن ممکن است برای شما سخت باشد، اما چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن در جهت خرید میز مدریت مدرن وجود دارد. برای مثال یک میز مدیریت  تا چه مقدار از فضا را اشغال خواهد کرد؟ شما به عنوان رییس شرکت یا مدیر بخش بر روی میز مدیریت مدرن خود چه وسائلی ممکن است داشته باشید؟ نور و رنگ در اتاق شما چگونه است؟ و سوالاتی از این دست که می‎تواند کمک به تهیه بهترین میز مدیریت مدرن برای شما باشد.شما به دنبال یک میز مدیریت مدرن با زیبایی شناختی هدفمند، تعادل شکل و عملکرد هستید.
برای خرید میز مدریت مدرن باید به نکاتی همچون ارگونومی، ابعاد اتاق، نور، رنگ، جنس میز مدیریت مدرن، کیفیت و دوام آن و نوع طراحی و امکانات میز مدیریت توجه کنید. مسلما یک میز مدیریت که بخشی از مبلمان اداری یک شرکت است به مانند مبلمان اداری دیگرمثل صندلی اداری یا پارتیشن اداری باید با اهداف بلند مدت در جهت مدیریت شرکت یا سازمان باشد. انتخاب یک میز مدیریت مدرن می‎تواند ابزاری برای ایجاد تفکرات مدیریت و نوآوری در یک کسب و کار مشخص باشد.

اهمیت کیفیت متریال :

انتخاب رنگ میز مدیریت مدرن نیز سلیقه ای است . اما رنگ های مشکی ، قهوه ای ، کرم ، سفید همیشه مد هستند و مورد پسند قرار می گیرند همچنین به مرور زمان تکراری نمی شوند . به هنگام خرید میز مدیریت مدرن حتما توجه کنید که از متریال با کیفیت در ساخت ان استفاده شده باشد که میز دوام بالایی داشته باشد و مدت زمان طولانی از ان استفاده کنید .
قطعا نمی خواهید که خیلی زود میز مدیریت خود را به ناچار عوض کرده و میز دیگری با همان هزینه و یا اندکی بیشتر تهیه کنید .بهتر است از ابتدا میزی با متریال با کیفیت انتخاب کنید .میز مدیریت مدرن زیر مجموعه ی مبلمان اداری مدرن نیز هست .اهمیت به قسمت مدیریت در واقع اهمیت به واحد اداری ان مجموعه است .چرا که یک محیط اداری بعد از نحوه ی عملکرد با ظاهرش قضاوت می شود .

بیشتر بدانید

با ما در ارتباط باشید

اگر نیاز به مشاوره در زمینه پارتیشن اداری دارید با ما در تماس باشید. منتظرتان هستیم.

  • emailinfo [@] workwood.ir
  • phone09309768559
middle-img